پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: لیست اولیه رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قطعی نیست و به طور حتم با رایزنی‌ها و مذاکرات انجام شده کاراته حذف نمی‌شود.
شعار سال: سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: لیست اولیه رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قطعی نیست و به طور حتم با رایزنی‌ها و مذاکرات انجام شده کاراته حذف نمی‌شود.

 لیست ابتدای رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ روز گذشته اعلام شد و رشته کاراته در بین رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی قرار ندارد. با توجه به نبود رشته کاراته در لیست اولیه این نگرانی به وجود آمد که کاراته از بازی‌های آسیایی حذف خواهد شد.

البته پیش‌ازاین در مورد حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ فرانسه هم صحبت شده است. رشته کاراته سال گذشته توانست به جمع رشته‌های المپیکی اضافه شود اما حالا خبر می‌رسد که المپیک ۲۰۲۰ توکیو اولین و آخرین حضور کاراته در جمع رشته‌های المپیکی است.

شهرام هروی درباره حذف کاراته از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: پیش‌ازاین فکر می‌کنم در بازی‌های آسیایی گوانگژو یا اینچئون بود که در مورد حذف کاراته از بازی‌های آسیایی خبری منتشرشده بود اما این اتفاق نیفتد. روز گذشته هم همین موضوع دوباره تکرار شد و در لیست اولیه رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ رشته کاراته حضور نداشت.

وی گفت: با توجه به اینکه درگذشته هم این اتفاقات رخ‌داده بود اما عملی نشده بود احتمال دارد امسال هم‌چنین شرایطی وجود داشته باشد و در جلسه بعدی که قرار است در مورد افزایش یا کاهش رشته‌ها صحبت کنند، رشته کاراته به جمع رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی برگردد.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: کاراته در آسیا پشتوانه قوی دارد و به‌طور حتم شورای المپیک آسیایی مانع از حذف کاراته در بازی‌های آسیایی خواهد شد. متأسفانه در این چند وقت اخیر اخبار خوبی از کاراته نشنیدیم و حذف از بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ باعث نگرانی همه شده است. اما ما به حضور کاراته در بازی‌های آسیایی و المپیک خوش‌بین هستیم. کاراته در آسیا دارای پتانسیل انسانی بالایی است و در ایران هم این رشته از بازوان اصلی ورزش محسوب می‌شود و به‌طور حتم حضور این رشته در آسیا و المپیک به ارتقای رنکینگ ایران کمک خواهد کرد.

هروی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه با عضویت صالحی امیری به‌عنوان عضو هیئت اجرایی شورای المپیک آسیایی ما امیدوار هستیم که شرایط به سود کاراته برگردد و به‌احتمال‌ زیاد با رایزنی‌ها و مذاکراتی که در جلسه خواهد شد، کاراته در بازی‌های آسیایی ماندنی می‌شود.

فهرست رشته‌های ورزشی حاضر در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

ورزش‌های آبی (شیرجه، شنا، شنای موزون، واترپلو)، تیر و کمان، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، شطرنج، بوکس، قایقرانی (کانو، رویینگ، بادبانی)، کریکت، دوچرخه‌سواری، سوارکاری، شمشیربازی، فوتبال، گلف، هاکی، ژیمناستیک، هندبال، جودو، کبدی، هنرهای رزمی (جوجیتسو، کوراش، ووشو)، پنجگانه مدرن، رول‌اسپورت، راگبی، سپک‌تاکرا، تیراندازی، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، سه‌گانه، والیبال ساحلی و سالنی، وزنه‌برداری و کشتی رشته‌هایی هستند که در اعلام اولیه در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ حضور دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1398، کدخبر: 373366 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
یکی از پر مدال ترین رشته ها تو بازیهای آسیایی همین کاراته است حذفش ضربه بزرگی برای ماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین