پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
پت بوتیگیگ شهردار ۳۷ ساله یک شهر کوچک در ایالت ایندیانا رسما نامزدی خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ اعلام کرد و در اولین سخنرانی رسمی خود از سیستم الکترال کالج انتقاد کرد.
شعارسال: پت بوتیگیگ 37 ساله و شهردار شهر کوچک ساوت بند در ایالت ایندیانا رسما نامزدی خود را برای رقابتهای انتخاباتی درون حزب دموکراتها اعلام کرد.

اگر وی در انتخابات 2020 پیروز شود جوانترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده خواهد بود.

وی در سخنرانی اعلام نامزدی خود به طرفدارانش وعده داد که تغییرات جدیدی را برای آمریکا ایجاد کند.

بوتیگیگ همچنین از سیستم انتخاباتی انتقاد کرد و گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم این سیستم دموکراسی حداکثری است چرا که تنها در طول عمر من، دوبار شاهد بوده‌ام که الکترال کالج رای و نظر مردم آمریکا را کنار زده است. باید اجازه دهیم که رئیس جمهور با شمارش همه آرا انتخاب شود و زن یا مردی رئیس جمهور شود که بیشترین رای کسب کرده است.

بوتیگیگ که به تازگی تصمیم خود را برای نامزدی در انتخابات درون حزبی آمریکا اعلام کرده است طی مدت کم به دلیل سخنرانیهای خود توانسته نظر افکار عمومی این کشور را به خود جلب کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1398 ، کدخبر: 13980126000039 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین