پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی، گفت: هرچه به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم موج تخریب‌ها علیه دولت هم بیشتر می‌شود.
شعار سال:

رسول منتجب‌نیا با اشاره به هجمه‌های اخیر به دولت یازدهم، ‌اظهار کرد: باید میان منتقدان منصف و غیرمنصف تفاوت قائل شویم زیرا دسته اول با هدف اصلاح امور به انتقاد می‌پردازند اما منتقدان غیرمنصف هدفی جز بیان نقاط ضعف و تخریب دولت ندارند.

وی با بیان اینکه این عده تلاش می‌کنند دولت را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند، گفت: سخنگوی دولت از اتاق تخریب دولت خبر داده اما مسأله فراتر از یک جلسه است. این عده کمر همت بسته‌اند که دولت را شکست دهند یا آن را ضعیف جلوه دهند. آنها اتفاقاً‌ دست بر مسائلی می‌گذارند که می‌تواند نقطه قوت دولت باشد. مثلاً برجام را به گونه‌ای جلوه داده‌اند که برخی تصور کنند برجام نقطه ضعف دولت است.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه تبلیغات دولت ضعیف است، تصریح کرد: به همین دلیل آثار و نتایح برجام به خوبی منعکس نشده است. دولت باید وضعیت کشور پیش و پس از برجام را برای مردم تشریح کند و همچنین مردم را در جریان امور کشور قرار دهد.

 

منتجب‌نیا با اشاره به تلاش‌های دولت در عرصه اقتصادی، گفت: کاهش تورم از 40 درصد به تورم تک رقمی، کنترل قیمت‌ها، کنترل واردات و افزایش صادرات از دستاوردهای دولت بوده است ولی مخالفان به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که گویی دولت هیچ اقدامی در عرصه اقتصادی نداشته است. مخالفان بر کارخانه‌ای دست می‌گذارند و آن را نشانی از تعطیلی واحدهای تولیدی معرفی می‌کنند در حالی‌ که با تلاش‌های دولت، تولید در حال به حرکت درآمدن است.

 

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در تشریح راه‌حل مقابله با اتاق تخریب علیه دولت، خاطرنشان کرد: دولت خیلی مایل نیست که خود را درگیر این مسائل کند در حالی که باید یک ستاد تبلیغات قوی در دولت وجود داشته باشد تا مردم را در جریان تلاش‌های دولت قرار دهد. آگاهی مردم از اقدامات دولت بهترین راه برای مقابله با این تخریب‌هاست.

 

وی در ادامه گفت: راهکار دیگر پرداختن به مشکلات جامعه و در اولویت قرار دادن معیشت مردم، حل مشکل اشتغال و شکست رکود اقتصادی است. حرکت‌های لاک‌پشتی در این زمینه پاسخگو نیست و دولت باید اقدامات شجاعانه و جسورانه‌ای برای حل مشکلات انجام دهد.

 

منتجب‌نیا در پایان اظهار کرد: خوشبختانه الان دیگر مجلس نه تنها برای دولت مشکل درست نمی‌کند بلکه همراه دولت است. دولت باید از ظرفیت مجلس استفاده کند. اولویت‌سنجی و اقدامات شجاعانه و جسورانه بهترین پاسخ به منتقدان غیرمنصف است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 30 خرداد 1395، کد مطلب:- : www. .isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین