پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
استاندار آذربایجان شرقی از سرقت یک دستگاه ساطع کننده تشعشعات نوترونی و هسته ای در دولت گذشته از دانشگاه تبریز خبر داد و گفت: متاسفانه این امر توسط مسئولان وقت، مخفی شده بود.

شعار سال: اسماعیل جبارزاده در شورای پدافند غیر عامل استان با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: خوشبختانه عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همه ساله با شکوه تر و با عظمت تر از سال های قبل برگزار می شود و مدیریت استان از عزاداری های پرشور، صمیمی، آگاهانه و متین مردم همیشه در صحنه استان قدردان است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۰ دسته عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا در استانداری ابراز کرد: این عزاداری های پرشکوه یکی از مانورهای امنیتی استان بود که تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کرده و مردم بدون کوچکترین اقدامات حفاظتی و امنیتی در کنار مسئولان خود در مرکز حکومتی استان به عزاداری پرداختند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، برخاسته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است ادامه داد: عهد ما با این امام همام این است که تا جان در بدن داریم با قدرت هایی که با در مقابل قرآن و دین ما می ایستند مقابله کنیم.

وی در تبیین مفهوم پدافند غیر عامل تصریح کرد: حفظ اموال مردم، دولت و ملت در زمان غیر جنگ، ساده ترین تعریف پدافند غیر عامل است و با توجه به تهدیداتی که امروزه توسط دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می شود باید بیش از پیش در این خصوص دقت کنیم.

وی حفظ و حراست از اموال و داشته های مردم،سازمان ها و دستگاه های اجرایی را امری واجب دانست و افزود: با تمام توان از داشته های مردم حفظ و حراست می کنیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵ اظهار کرد: توافق هسته ای باعث می شود که کشور در آستانه تحول در حوزه های اقتصادی، تولیدی و تجارت قرار گیرد و مطمئنا این تحول در نظام جمهوری اسلامی، خوشایند دشمنان نظام و انقلاب نخواهد بود.

وی خطاب به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی گفت که باید مراقب تهدیدات مختلف دشمنان در دوران پسا تحریم بود و ادامه داد: به عنوان مثال، رشد دو رقمی اقتصادی جنوب شرقی آسیا باعث شد که ویروس سارس در این منطقه شیوع پیدا کند که به عقیده اکثر تحلیلگران، این امر یک تهدید زیستی بود که باعث شد رشد دو رقمی اقتصادی جنوب شرقی آسیا کاهش یافته و حتی تعداد مسافران به مقصد این منطقه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته توجه چندانی به بحث پدافند غیر عامل استان انتخاب نشده و جلسات این شورا به صورت تشریفاتی برگزار می شد، ادامه داد: اشتباهات و سیاست های غلط دولت گذشته هم باید برای مسئولان فعلی و هم مسئولان آینده درس عبرت باشد.

سرقت دستگاه هسته ای در دوران احمدی نژاد:

وی با انتقاد شدید از مدیریت استان در دولت گذشته عنوان کرد: متاسفانه در سایه بی توجهی و بی دقتی مسئولان دولت گذشته، دستگاهی از دانشگاه تبریز به سرقت رفت که این دستگاه قادر به ساطع کردن تشعشعات نوترونی و پرتوهای هسته ای در سطح شهر تبریز بود و ما بعد از تحویل مدیرت استان، دستور دادیم که تمامی شهر تبریز از لحاظ تشعشعات هسته ای پایش شود که خوشبختانه هیچ گونه تشعشع هسته ای در تبریز رخ نداده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت آذر قلم، تاریخ نشرخبر ۶ آبان ۱۳۹۴ کد مطلب 33821 www.azargalam.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
هنوز هم معلوم نیس واقعا کار کی بود فقط میخوان بی مسئولتی وکوتاهی خودشونو هی بندازن گردن هم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین