سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به ارایه خدمات و تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده اختصاص داد.پیش از این همراه اول ، برقراری مکالمه در مناطق سيل زده را رایگان اعلام کرده بود.
شعار سال:همراه اول در راستای حمایت هر چه بیشتر از سیل زدگان، ۱۵۰ میلیارد ریال صرف ارایه خدمات و تأمین اقلام اساسی این خانوارها کرد.

 همراه اول در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان و در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به ارایه خدمات و تأمین اقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده اختصاص داد.
این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانواده های آسیب دیده از سیل می شود.
پیش از این همراه اول با تکیه بر توان ارتباطی خود و در راستای اقدامات مسؤولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سيل زده را رایگان اعلام کرده بود.
این اقدامات هم زمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.
با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمايتي همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تأمین مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتي، ارسال ٦٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نيز اعزام تيم هاي جهادي متشكل از كاركنان داوطلب اين شركت انجام شد.
همچنين كاركنان همراه اول يك روز حقوق خود را به مناطق سيل زده اهدا كردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،تاریخ انتشار:26فروردین 1398،کدخبر:1251،www.mci.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین