پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۱۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از نیمه خرداد می‌توانند در آزمون جامع شرکت کنند، دانشجویان برای شرکت در این آزمون باید به ضوابط آن توجه کنند.

شعارسال: دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از نیمه خرداد می‌توانند در آزمون جامع شرکت کنند، دانشجویان برای شرکت در این آزمون باید به ضوابط آن توجه کنند.

 دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی مانند دانشجویان سایر دانشگاه‌ها بعد از گذراندن واحدهای نظری در این دوره تحصیلی در آزمون جامع شرکت کنند تا میزان تخصص آنها در علومی که مطالعه کرده‌اند سنجیده شود.

ملاک نمره در آزمون جامع دوره دکتری ۱۶ است، یعنی اگر دانشجویان نمره پائین‌تر از ۱۶ کسب کنند در این آزمون مردود تلقی می‌شوند.

دانشجویان همچنین برای شرکت در آزمون جامع باید ۱۵ تا ۱۸ واحد درسی گذرانده باشند و میانگین نمرات دروس گذرانده شده نیز باید ۱۶ باشد.

دانشجویانی که در آزمون جامع نمره قبولی کسب می‌کنند تا ۶ ماه فرصت دارند نمره قبولی در زبان را ارائه دهند. دانشجویان دوره دکتری برای ارائه نمره زبان می‌توانند در آزمون‌های EPT، تولیمو، تافل، آیتلس و MCHE شرکت کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 26فروردین 1398 ، کدخبر:373524 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین