پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در کرمانشاه هیچ کاری نکرده‌اند و یک کارخانه کرپ‌ناز را به تملک در آورده و رهایش کردند تا ورشکسته شود.

شعارسال: هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هلدینگ بانک ملت که به موضوع راه‌اندازی شرکت کرپ‌ناز گفت: حفظ کارگران فعلی استان کرمانشاه باید در اولویت واحدهای تولیدی باشد و اخراج آنها خط قرمز استانداری برای حمایت از واحدهای تولیدی است.

او افزود: تجربیات تلخ واگذاری واحدهای تولیدی دولتی، خصولتی در گذشته که به تعطیلی و خروج تجهیزات آنها از استان کرمانشاه شده حتما باید منابع مالی و اهلیت تخصص خریداران این کارخانه برای مجموع استانداری ثابت شود.

استاندار کرمانشاه گفت: اجازه تحویل و راه‌اندازی مجدد کرپ‌ناز توسط خریداران جدید منوط به ارائه برنامه شفاف با زمانبندی مشخص برای رونق تولید و حفظ اشتغال کارگران سابق آن است.

بازوند با تقدیر از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی که در امر تولید فعالیت می‌کنند، ادامه داد: استانداری از همه فعالیت‌هایی که منجر به رونق تولید و افزایش اشتغال در استان کرمانشاه بشود، حمایت صددرصدی می‌کند و تسهیلات خاصی برای توسعه فعالیت آنها در نظر می‌گیرد.

او با اشاره به آمار بالای بیکاری کرمانشاه، از سرمایه‌گذاری نکردن هلدینگ بانک‌های کشور در استان انتقاد کرد و گفت: بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در کرمانشاه هیچ کاری نکرده‌اند و یک کارخانه کرپ‌ناز را به تملک در آورده و رهایش کردند تا ورشکسته شود.

استاندارکرمانشاه گفت: هزاران میلیارد تومان پروژه خصولتی مانند شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) در کرمانشاه روی زمین مانده و بیکاری کارگران آنها برای استان کرمانشاه به یک معضل بزرگ تبدیل شده و صاحبان این پروژه‌ها جوابگو نیستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26فروردین1398 ، کدخبر: 834197: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین