پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان «کیانانو پوشش» گفت: این شرکت دانش بنیان توانسته است برای اولین بار در ایران پوشش تبدیلی بر پایه زیر کونیوم در جهت بهبود چسبندگی و مقاومت به خردگی پوشش‌های پلیمری را تولید کند.

شعارسال: علیرضا قنبری، مدیرعامل شرکت کیانانو پوشش، سازنده وطراح پروژه پوشش تبدیلی نانو زیرکونیوم در رابطه با فعالیت این شرکت دانش بیان اظهار کرد: شرکت نانو زیرکونیوم از سال ۹۴ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و تاکنون موفق به تولید اولین پوشش نانو زیرکونیوم surbond در کشور شده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیانانو پوشش با اشاره به تک محصولی بودن این شرکت بیان کرد: محصول این شرکت پوشش‌های تبدیلی بر پایه زیر کونیوم است که باعث افزایش چسبندگی رنگ می‌شود آن‌ها هم، چون سمباده عمل می‌کنند با این تفاوت که برخلاف سمباده از ترکیبات شیمیایی ساخته شده اند.

قنبری ادامه داد: پوشش تبدیلی نانو زیرکونیوم surbond باتشکیل یک لایه نانومتری بر روی سطح فولادی، آلومینویمی و گالوانیزه در بهبود پارامتر‌هایی همچون چسبندگی پوشش آلی، افزایش مقاومت به خردگی رنگ، افزایش مقاومت به جدایش کاتدی رنگ بسیار موثر بوده است.

وی در خصوص تجاری سازی محصولات این شرکت بیان کرد: این محصول در کشور‌های دیگر مانند آلمان تجاری سازی شده است، اما به دلیل تکنولوژی بالا و هایتک در ایران تجاری سازی نشده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کیانانو پوشش هدف از تاسیس شرکت را تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی و افزایش توان مالی دانست و تاکید کرد: با تولید این محصول در داخل ایران می‌توان هزینه‌های تمام شده رنگ را کاهش داد.

قنبری با اشاره به اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت بسیار ضعیف است بیان کرد: بزرگترین مشکل پیش روی ما عدم شناخت ما از بازار و پیچیدگی آن است که محصول همین فاصله زیاد بین صنعت و دانشگاه است. انتظار ما این است ستاد توسعه فناوری نانو و صندوق نوآوری شکوفایی علاوه بر حمایت مالی، کارگروه‌هایی را برای فناوران در خصوص آشنایی با بازار کار و تجاری سازی فراهم آورند تا این شرکت‌های دانش بنیان بتوانند هر چه بیشتر محصولات خود را گسترش داده و تجاری سازی کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 26فروردین1398 ، کدخبر: 757262: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین