پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
استاندار ایلام‌ از آغاز به کار پروژه‌های مهم نفتی «دانا» و «دانان» در اردیبهشت ماه امسال در ایلام خبر داد.
شعار سال : قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه دوشنبه در دیدار با  پورصنعتی مدیر شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا از شروع به کار دو پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری در این استان خبر داد  و اظهار داشت: عملیات اجرایی دو پروژه مهم دانا و دانان با اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد تومان در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود.

توسعه پروژه نفتی چنگوله مهران در دستور کار است
استاندار ایلام گفت: پس از ابلاغ 1200 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه میادین نفتی دانان، به‌زودی کار این پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود.
وی افزود: ‌قسمتی از این اعتبار به‌میزان 4 درصد (حدود 48 میلیارد تومان) در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان برای پروژه‌های عمرانی و توسعه استان هزینه می‌شود.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه از شروع به کار پروژه مهم دیگری که می‌تواند نقش مهمی در توسعه نفت و گاز استان داشته باشد خبر داد و گفت: شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع به کار می‌کند.
وی در ادامه گفت: پروژه دانا که در زمینه اکتشاف نفت و گاز و در تنگه بیجار و در یک بازه زمانی 3ساله فعالیت می‌کند‌ می‌تواند نقش مهمی در شروع به کار و راه‌اندازی فاز دو پالایشگاه گاز ایلام داشته باشد.
استاندار ایلام در پایان نقش این پروژه‌ها را در توسعه استان حائز اهمیت دانست و گفت: این پروژه‌ها ان‌شاءالله به‌زودی و با حضور مسئولان نفت کشور افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398،کدخبر:،www.tasnimnews.com1990272
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین