پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
یک فعال سیاسی گفت:هیچ کاری فوری‌تر و ضروری‌تر از این نیست که در سطح حاکمیت به شکل گفت‌وگو و اغنایی به یک اجماع پایدار برای حل چالش‌های کشور برسیم.
شعار سال : مرتضی مبلغ  اظهار کرد: سال سختی را پیش رو داریم، به دلیل فشارهایی که به جمهوری اسلامی وارد می‌شود این سختی افزایش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: از طرفی مشکل تحریم‌ها وجود دارد و از طرفی انباشتی از مشکلات و چالش‌هایی رو به روی کشور است که طی سالیان گذشته ایجاد شده و در سال‌های اخیر خود را نشان داده است.
مبلغ تصریح کرد: چاره‌ای نداریم جز اینکه کل دستگاه حاکمه بتواند برای حل مشکلات و برون رفت از این شرایط، ساز و کار اجرایی را برنامه‌ریزی کند. مسئولین باید برای اقدام‌های پیش رو برنامه‌ریزی کنند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بزرگ‌ترین مشکل امروز ما این است که در سطح حاکمه نسبت به راه حل‌ها و نحوه برون رفت از مشکلات اجماع نظر وجود ندارد. در سیاست خارجی یک نگاه تعاملی وجود دارد و یک نگاه مقابل این است که باید چالشی عمل کرد. طبیعی است که اقدامات این دو پیش برنده نیست و خنثی کننده است. در بحث اقتصادی یک نگاه این است که ساماندهی مالی صورت گیرد هیچ شبکه‌ای خارج از شبکه شفاف و روشن معاملات نداشته باشد اما یک جریان فکری مقابل هم مخالف این امر است. این موضوعات در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری هم به چشم می‌آید.
مبلغ اظهار عقیده کرد: هیچ کاری فوری‌تر و ضروری‌تر از این نیست که در سطح حاکمیت به شکل گفت‌وگو و اغنایی به یک اجماع پایدار برای حل چالش‌های کشور برسیم و در آن راستا اقدام کنیم. در آن صورت است که می‌توانیم بر بحران‌ها و چالش‌ها فائق بیایم.
شوی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت مشارکت مردمی گفت: سر خوردگی و ناراحتی که در مردم ایجاد شده است و خدای ناکرده ممکن است با کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخاباتی رو به رو شویم؛ اگر این مواردی که ذکر کردم اتفاق بیافتد، مردم ترغیب می‌شوند و رأی مثبت خود را به صورت ساری و جاری در جامعه می‌بینند و شور و نشاط به جامعه باز می‌گردد.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:27 فروردین 1398، تاریخ انتشار : 28 فروردین 1398، کدخبر:98012611167،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
حل این چالشها به مدیریت مناسب نیاز داره که خداروشکر ما ازاون بی بهره ایم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین