پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: هدف این است که نسخه نویسی، ارجاع بیمار و حتی نوبت گیری بیماران به صورت الکترونیک باشد. همچنین قصد داریم در بیمارستان‌ها به سمت الکترونیکی شدن حرکت کنیم و ارسال پرونده بیماران به بیمه‌ها نیز به صورت الکترونیک انجام شود.جان بابایی ادامه داد: از سال گذشته قواعدی از جمله راهنماهای بالینی در وزارت بهداشت نوشته شده که در سال جاری آن را کامل خواهیم کرد تا به سمتی حرکت کنیم که خدمات با کیفتی بر اساس ساختار الکترونیک به بیماران ارائه دهیم.

شعار سال: قاسم جان بابایی درباره الکترونیکی شدن خدمات سلامت افزود: با همکاری سازمان بیمه سلامت برخی اقدامات الکترونیکی شدن خدمات به صورت آزمایشی در برخی استان‌ها آغاز شده، ولی نیاز است بستر و زیرساخت‌های الکترونیک از جمله خرید نرم‌افزارها در کشور فراهم شود که وزارت بهداشت در تلاش است این شرایط را فراهم کند.

وی بیان کرد: الکترونیکی شدن خدمات سلامت یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت در سال جاری است.

جان بابایی ادامه داد: از سال گذشته قواعدی از جمله راهنماهای بالینی در وزارت بهداشت نوشته شده که در سال جاری آن را کامل خواهیم کرد تا به سمتی حرکت کنیم که خدمات با کیفتی بر اساس ساختار الکترونیک به بیماران ارائه دهیم.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در سال جاری تمام بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید به سمت اجرای خدمات الکترونیک حرکت کنند و باید اقدامات به نحوی باشد که تمام خدمات و اقدامات تشخیصی و درمانی بیمار به همراه کد شناسایی در یک پرونده به صورت کامل ثبت شود تا به عنوان سابقه بیمار در سایر مراکز درمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران پزشکان تاریخ انتشار 26 فروردین 98، کد خبر: 11359، www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین