پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
درباره اقدام غیرقانونی رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام نهاد انقلابی سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار کرد: ترامپ از سر حماقت و نادانی مسئله‌ای را مطرح کرد که نشان می‌دهد اشراف جدی به جایگاه سپاه پاسداران ندارد.
شعار سال: معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام علیه سپاه مانور تبلیغاتی برا‌ی آمریکاست که از سر ناچاری و برای جبران شکست‌هایش در منطقه‌ صورت می‌گیرد.

 درباره اقدام غیرقانونی رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام نهاد انقلابی سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار کرد: ترامپ از سر حماقت و نادانی مسئله‌ای را مطرح کرد که نشان می‌دهد اشراف جدی به جایگاه سپاه پاسداران ندارد.

وی با بیان اینکه این اقدام بر فعالیت‌های سپاه تأثیر ندارد، تصریح کرد: سپاه نهادی برخاسته از بطن مردم است و با محبوبیتی که در قلوب مردم دارد، این عملیات روانی آمریکایی‌ها علیه این نهاد انقلابی برای آنان نتیجه عکس داشت.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران میان مردم، تأکید کرد: سپاه پاسداران در طول چهل سال انقلاب اسلامی چه در مقابله با گروه‌های تروریستی در داخل کشور و هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن در عرصه سازندگی، فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و امروز هم  برای مقابله با حوادث طبیعی، همواره در کنار مردم بوده و هست.

جوکار، سپاه را نهادی جامع معرفی کرد که همواره در خدمت نظام و مردم بوده و امروز آمریکا نمی‌تواند آن را گروه تروریستی اعلام کند و تأکید کرد: اقدام ترامپ مغایر با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل است. هیچ کشوری حق ندارد نیروهای مسلح و ارکان نظامی کشور دیگری را گروه تروریستی اعلام کند. این اقدام خلاف قانون است و می‌توان جدی با آن مقابله کرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا سپاه را خار در چشم خود می‌داند، گفت: آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند آنچه تاکنون مانع تحقق اهداف آنان در اوضاع سیاسی، دفاعی و امنیتی منطقه شده، اقدامات سپاه پاسداران است.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور مجلس با اشاره به اینکه ورود سپاه پاسداران به طرح بی‌ثبات‌سازی عراق و سوریه باعث عقب‌نشینی داعش از این کشورها شد، گفت: اکنون در یمن یک ارتش جدی از انصارالله تشکیل شده، حشدالشعبی عراق  به‌طور جدی پای کار و حزب‌الله هم از هر زمان دیگر قوی‌تر است.

جوکار با تصریح اینکه سپاه با اقدامات آمریکا در راستای بی‌ثبات‌سازی منطقه برخورد جدی کرد، یادآور شد: آمریکایی‌ها هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند، اما امروز جبهه مقاومت یک نیروی قوی در منطقه است و این موضوع آنان را عصبانی کرده و قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی هم واکنشی به همین موضوع است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای ورودشان به خلیج فارس نیازمند أخذ مجوز از نیروهای نظامی ایران هستند و این برتری جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد، تصریح کرد: اقدام علیه سپاه فقط یک مانور تبلیغاتی برای آنهاست که از سر ناچاری و برای جبران شکست‌های پی‌درپی در منطقه صورت می‌گیرد.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در مقابله با این اقدام آمریکا طرح خوبی را با دو فوریت در دستور کار دارد و اقدامات دستگاه دیپلماسی هم به صورت جدی در حال انجام است و آنچه مسلم است آمریکا در سیاست‌های نظامی در منطقه‌ با شکست مواجه شده و از لحاظ سیاسی هم ذخایر فکری آنان به پایان رسیده و این پایان کار آمریکاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398، کدخبر: 373786 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
اینم از ترس سپاه بوده که تو لیست تروریست ها قرار گرفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین