پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۰۱۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
با اشاره به سیاست‌های جدید بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز و تأثیر آن بر کاهش قیمت طلا توضیح داد: با سیاست‌های جدید بانک مرکزی قیمت ارز از روند رو به افزایش در هفته گذشته به روندی کاهشی تبدیل شد که بر روی بازار طلا هم خود را نشان داد.
شعار سال : رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به کاهش ۱۷۰ هزارتومانی سکه، تصریح کرد: قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
محمد کشتی‌آرای  درباره آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه گفت: در دو ـ سه روز گذشته شاهد کاهش ۷ دلاری قیمت جهانی طلا در بازارهای جهانی بودیم که سبب کاهش قیمت در بازار طلای شده است.
وی با اشاره به سیاست‌های جدید بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز و تأثیر آن بر کاهش قیمت طلا توضیح داد: با سیاست‌های جدید بانک مرکزی قیمت ارز از روند رو به افزایش در هفته گذشته به روندی کاهشی تبدیل شد که بر روی بازار طلا هم خود را نشان داد.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تأکید به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و پایان مناسبت‌های مذهبی در کشور گفت: در حال حاضر با کاهش تقاضا روبرو هستیم که این موضوع طبیعی است.
کشتی‌آرای با ذکر این نکته که این سه عامل مطرح شده درمجموع سبب شد که قیمت هر سکه طلا با کاهش ۱۷۰ هزارتومانی نسبت به‌روز گذشته روبرو شود، تصریح کرد: قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
وی با اشاره به کاهش قیمت جهانی طلا بیان کرد: قیمت هر اونس طلای جهانی به هزار و ۲۷۳ دلار رسیده است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تأکید بر به تعادل رسیدن عرضه و تقاضا در بازار طلا تشریح کرد: با توجه به دادوستد و عرضه و تقاضا در بازار طلا کاهش حباب سکه طلا را شاهد هستیم.

شعار سال ،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:28 فروردین 1398، کدخبر:374245،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
دلالان در این بازار بخوبی سود میبرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین