پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کشور ما در حوزه‌های مختلف بودجه‌های مختلفی وجود دارد، بنابراین به نظر می‌رسد برخی دستگاه‌هایی که بودجه خارج از شمول دارند در چنین شرایطی باید وارد میدان شوند و به حل مشکلات سیل‌‌زدگان کمک کنند، چرا که بودجه دولت تحت فشار است.
شعارسال: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص رقم خسارات سیل در کشور گفت: مجموع خساراتی که دستگاه‌های مختلف مطرح می‌کنند بیش از 10 هزار میلیارد است اما استان‌ها باید برآوردهای واقعی خسارات ناشی از سیل را اعلام کنند نه اینکه خلأهای بودجه‌های عمرانی خود را مطرح کنند.

او ادامه داد: نیازهای واقعی سیل‌زدگان را باید مشخص کنیم. ممکن است برخی از افراد نیازهای عمرانی حوزه مدیریتی خود را مطرح کنند، بنابراین باید نیازهای واقعی سیل‌زدگان مطرح شود و برای آن راه حلی اندیشیده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کشور ما در حوزه‌های مختلف بودجه‌های مختلفی وجود دارد، بنابراین به نظر می‌رسد برخی دستگاه‌هایی که بودجه خارج از شمول دارند در چنین شرایطی باید وارد میدان شوند، چرا که بودجه دولت تحت فشار است.

فلاحت‌پیشه در خصوص اینکه کشور و نظام توانایی پرداخت این حجم از خسارات را دارد یا نه، گفت: به اعتقاد بنده توان برای پرداخت خسارات ناشی از سیل در کشور وجود دارد. درست است که کشور در شرایط تحریم است، اما کشور ما در زمینه‌های مختلف می‌تواند منابع مختلفی را اختصاص دهد و این کار قابلیت انجام دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1398 ، کدخبر: 284898 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین