پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
رضا کابلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه در سال ۹۷ در استان ۵۷ روستا از بحران آب خارج شده‌اند، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۹۸ تعداد ۳۰ روستای دیگر استان نیز از بحران آب خارج می‌شوند. وی همچنین اظهار داشت: استان زنجان در کشور به عنوان پایلوت در زمینه کمک‌های مردمی در اجرا شدن طرح‌ها در نظر گرفته شده است
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه در سال ۹۷ در استان ۵۷ روستا از بحران آب خارج شده‌اند، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۹۸ تعداد ۳۰ روستای دیگر استان نیز از بحران آب خارج می‌شوند.


 رضا کابلی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در سال 97 برنامه ریزی‌ها بر خروج 60 روستا از بحران آب بود، اظهار داشت: در سال 97 تعداد 57 روستا از بحران خارج شد و سه روستا در شرایط بحران باقی ماند.

وی با اشاره به خروج 30 روستا از بحران آب در سال 97 خاطر نشان کرد: طی سال گذشته تعدادی از روستاها کوچک بودند که حل بحران در تعداد بیشتری از روستاها انجام شد اما در سال 98 به دلیل بزرگتر بودن وسعت تعداد روستاها برای خروج از بحران آب کاهش یافته است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در سال 96 در استان زنجان 212 روستا دارای بحران آب بوده است که با برنامه ریزی‌های انجام شده روستاها در حال خروج از بحران هستند که چابکی و تفکر آزادانه شرکت نیز در حل این مشکل است.

وی با بیان اینکه اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی در سه محور به عنوان منبع اصلی پیگیری می‌شود، خاطر نشان کرد: اعتبارات منابع استانی اعتبارات محدودی است و با این منابع نمی‌توان مشکل بحران 60 روستا را حل کرد.

کابلی با اشاره به اینکه منابع مالی جدید در سطح ملی است، گفت: در سال 96 شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یکی از شرکت‌های برتر در جذب منابع بوده است.

وی پای کاربودن مردم و کمک خیرین به انجام طرح‌ها را مناسب اعلام کرد و اظهار داشت: استان زنجان در کشور به عنوان پایلوت در زمینه کمک‌های مردمی در اجرا شدن طرح‌ها در نظر گرفته شده است زیرا به عنوان نمونه مردم روستای سنبل آباد سلطانیه در طرح خط لوله انتقال 2 و نیم کیلومتری وارد کار شدند که این امر سبب شد هزینه 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی این امر به 200 میلیون تومان کاهش یابد و صرفه جویی 100 درصدی حاصل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌ها در سال 98 در استان 32 حلقه چاه آب شرب حفر، 66 دستگاه پمپاژ آب نصب، 207 کیلومتر خط انتقال آب انجام می‌شود، گفت: این برنامه کاملا مطالعه شده است و بالغ بر 100 شبکه روستایی بازسازی می‌شود که این امر در نهایت رضایتمندی مردم و توزیع عادلانه آب شرب بین 386 هزار نفر را در استان در پی دارد.

وی اظهار داشت: تمام اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت انجام پروژه‌های آبرسانی در سال 96 خریداری شده و مشکلی از بابت افزایش قیمت اقلام وجود ندارد.

کابلی با ابراز نگرانی از قرار گرفتن عمده منابع تامین آب شرب طارم و ماهنشان در حاشیه رودخانه قزل اوزن بیان کرد: بر اساس برآوردها 5 میلیارد تومان اعتبار جهت تقویت، ایجاد سیل بند و تغییر منابع آب این دو شهرستان مورد نیاز است.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:28فروردین 1398،کدخبر:1991749،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین