پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
با وجود گذشت مدت زمان زیادی از وعده فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب سرمربی بعدی تیم‌ملی فوتبال، هنوز که هنوز است اسمی از نفر بعدی که روی نیمکت تیم ایران خواهد نشست به میان نیامده و اهالی فوتبال به شدت منتظر شنیدن اسم سرمربی بعدی هستند.تاج بعد از اعلام چنین خبری بارها حرف خودش را عوض کرد.

شعار سال: پروژه انتخاب سرمربی تیم ملی همچنان ادامه دارد. تا حدی که هیچکس دیگر نمی تواند زمان واقعی حضور سرمربی بعدی روی نیمکت تیم ملی را حتی تخمین بزنند. چراکه تا به حال بارها وعده رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی عقب افتاده. پیش از این اعلام شده بود که سرمربی تیم ملی ایران در ایام نوروز مشخص خواهد شد. در حالیکه چند روز تا پایان سال 13979 مانده بود، مهدی تاج از این گفت کهسرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شده اما فعلا نام او اعلام نمی شود!

تاج بعد از اعلام چنین خبری بارها حرف خودش را عوض کرد. یکبار درباره این گفت که سرمربی تیم ملی در ایام نوروز انتخاب می شود و یکبار هم از این گفت که درباره مسائل مالی هنوز مشکلاتی وجود دارد. در نهایت گمانه زنی هایی مطرح شد کهاحتمالا سرمربی بعدی تیم ملی بعد از پایان لیگ برتر انتخاب می شود. در حالیکه این گمانه زنی نسبت به اخبار دیگر محتمل تر بود. وعده رئیس فدراسیون برای شیرین کردن کام مردم در تعطیلات نوروز با انتخاب اسم سرمربی بزرگ بعدی تیم ملی عملی نشد و سپس صحبت هایی مبنی بر به تعویق افتادن این اتفاق مطرح شد.اینکه سرمربی بعدی تیم ملی تا اواخر اردیبهشت و پیش از فیفادی رسما معرفی خواهد شد.

در حالیکه حداقل هنوز یک ماه تا زمان گمانه زنی شده فاصله مانده، مردم به یاد دارند که زمان اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال گذشته و به نوعی همه در فوتبال ایران منتظر یک تصمیم بزرگ هستند. در این بین یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با گفتن این کهسرمربی بعدی از کی روش بزرگتر است، هیجان علاقه مندان به فوتبال برای شنیدن نام سرمربی بعدی را بیشتر کرد.

در هیاهو اخبار انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی، خبرهایی که مبنی بر بازی های دوستانه تیم ملی در روزهای فیفادی مطرح می شود، طرفداران فوتبال را بیشتر گیج کرده. چندی پیش یکی از خبرگزاری های کره جنوبی خبر از بازی دوستانه تیم ملی این کشور مقابل ایران در کشور چین داد. دیداری که طبق اعلام این رسانه کره ای باید روز 17 خرداد برگزار شود. تاریخ این بازی نشان می دهد که تا آن زمان تیم ملی باید سرمربی جدید داشته باشد.شاید هم مهدی تاج تصمیم بر انتخاب سرمربی موقت بگیرد.اتفاقی که بعید است برای هواداران تیم ملی خوشایند باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال این روزها تلاش های بی نتیجه ای انجام می دهد. بی نتیجه حداقل برای مردم که به شدت بابت سرمربی نداشتن تیم ملی ناراحت هستند. در بین همه این تلاش هایی که به نظر به نتیجه نرسیدند، خبر انتخابیورگن کلینزمنبه عنوان سرمربی بعدی تیم رسانه ها را پر کرد. با این حال اما فدراسیون فوتبال هرگز واکنش رسمی نسبت به انتخاب کلینزمن نداشت و هنوز که هنوز است تکلیف سرمربی آینده تیم ملی مشخص نشده. مخصوصا حالا که برخی حتی دوباره اسم برانکو را هم به عنوان گزینه بعدی تیم ملی سر زبان ها انداختند و اعتقاد دارند اعلام سرمربی تیم ملی بعد از پایان لیگ به دلیل مانور مسئولین فدراسیون روی برانکو است. هرچند هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارندبرانکو در این تیم ماندنی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین تاریخ انتشار 30فروردین 98، کد خبر: 1251487، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
آقای تاج هیچ برنامه ای برای اداره فدراسیون نداره صرفا هر چه پیش آید خوش آید کار رو پیش میبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین