پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۴۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد تالاب گاوخونی آبگیری شده است و همین میزان هم در حال فرونشستن است.

شعارسال: مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد تالاب گاوخونی آبگیری شده است و همین میزان هم در حال فرونشستن است.

 منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر همه راه‌های استان اصفهان باز است و فقط در پشت کوه فریدن یکی دو منطقه برق و مخابراتشان قطع است که در حال رفع مشکل هستیم و کار بزرگی که صورت گرفته این است که 10 دستگاه پل در مناطق سیلابی استان ساخته شد.

وی افزود: همچنین در برخی مناطق کوه ریزش گرده بود و یک طرح جامع برای پیشگیری از رانش زمین در نظر گرفته شد. همچنین برای روستاهای پشت کوه اول و دوم و کلوسه ساخت یک تونل را مدنظر قرار داده ایم.

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان ادامه داد: آموزش می تواند بسیار موثر باشد، شناخت حوادث و راهکارهای پیشگیری از آن بسیار مهم است، کار تیمی انجام دادن در بحران‌ها بسیار مهم است و باید بتوانیم کار تیمی را در بحران‌ها به درستی انجام دهیم.

شیشه فروش تاکید کرد: تالاب گاوخونی در کنوانسیون رامسر ثبت جهانی شده است و مورد توجه بسیاری از استان‌ها است. تالاب خواستگاه ۵۰ گونه جانوری بوده و می تواند گرد و غبارهای کشور را در دل خود نگه دارد، اگر هم خشک باشد کانون گرد و غبارهای داخل کشور به حساب می‌آید پس باید حق آبه این تالاب تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد تالاب گاوخونی آبگیری شد و همین میزان هم در حال فرونشستن است.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 26فروردین 98، کد خبر: 98012611032،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
خب اول اولاش میگفتن مشکل آب حل شد تالاب هامون آبگیری شد حالا میگن نه بابا چیزی نبوده که یه بخش کمی بوده ای بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین