پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
خانه طراحان انقلاب اسلامی در آستانه میلاد پرخیر و برکت حضرت ولی‌عصر(عج)، مجموعه پوسترهای تازه خود را که در قالب کمپین نیمه شعبان در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است، منتشر کرد.

شعارسال: در آستانه میلاد منور و مکرم قطب عالم امکان، یگانه فرزند دردانه حضرت امام حسن عسکری، حضرت صاحب ‌الزمان (ع) کمپین نیمه‌شعبان به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی در تهران و شهرستان‌ها اکران شد.

امام مهدی(عج) در سحرگاه نیمه شعبان 255 ق در سامرّا دیده به جهان گشودند و پس از پنج سال زندگی تحت سرپرستی پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری(ع) و مادر مکرمه‌شان حضرت نرجس خاتون(ع)، در سال 260 هجری قمری پس از شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، همچون حضرت عیسی (ع) و حضرت یحیی (ع) که در سنین کودکی عهده‌دار نبوّت شده بودند، در پنج سالگی منصب امامت شیعیان را بر عهده گرفتند.

حضرت مهدی(عج) پس از سپری شدن دوران غیبت کبری، با تشکیل حکومت عدل جهانی، احکام الهی را در سراسر گستره زمین تحقق خواهند بخشید.

به مناسبت میلاد سراسر خیر و برکت حضرت ولی‌عصر(عج) خانه طراحان انقلاب اسلامی مجموعه پوسترهای تازه خود را که در قالب کمپین نیمه شعبان در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است، منتشر کرد.





عوامل اجرایی این مجموعه پوسترها عبارتند از: ایده و شعار: پویا سرابی، ترکیب نوشتار: محمود آراسته نسب، طراحان گرافیک: محمد شکیبا، سینا رعیت‌دوست، محمد تقی‌پور.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 31فروردین1398 ، کدخبر: 1993394: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین