پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۰۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: در کل کشور در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیش از ۳۷ هزار و ۱۲۰ واحد صنعتی داریم که از این تعداد ۷ هزار و ۸۵ واحد آن یعنی حدود ۱۹ درصد راکد و در کل کشور هم در همین حد است.

شعارسال: علی یزدانی در خصوص ویژگی‌های شهرک‌های صنعتی گفت: به تناسب شهرک یا ناحیه صنعتی در شهرک‌ها، واحدهایی هم هستند که 2 شیفت و باظرفیت بیش از 90 درصد مشغول کارند.

وی گفت: در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت تکلیفی را که ستاد اقتصاد مقاومتی به وزارتخانه ابلاغ کرده 7 هزار و 500 واحد است اما 16 هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به 9 هزار واحد صنایع کوچک و 1000 واحد متوسط و 2 هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

یزدانی افزود: در صورت همکاری همه قوا، رسانه‌ها و مردم تا پایان سال شاهد راه اندازی 12 هزار واحد خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بنگاه‌هایی که مشکلات نقدینگی دارند در اولویت اصلی پرداخت تسهیلات هستند گفت: همچنین داشتن بازار برای محصولات تولیدی، از مهم‌ترین شروطی است که مورد تاکید کمیته بررسی در استان‌ها و کارگروه‌های استانی است.

یزدانی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به واحدهایی که بازار ندارند به هدر دادن منابع است، افزود: پس از اعطای تسهیلات، کمیته بررسی بر مصرف اعتبارات تا راه اندازی کامل واحد صنعتی نظارت می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 31خرداد1395، کدخبر: 188208: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین