پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
در حالی که اعضای تیم استقلال روز گذشته از ورزشگاه نفت تهرانسر راهی فرودگاه امام (ره) شده و سپس به سمت ابوظبی حرکت کردند، ولی پژمان منتظری با وجود رفتن به فرودگاه نتوانست آبی پوشان را همراهی کند.

شعار سال: ظاهرا مسئولان استقلال برای منتظری روی پاسپورت قدیمی این بازیکن ویزای کشور امارات را گرفته بودند و این بازیکن با پاسپورت جدید خود به فرودگاه مراجعه کرد و همین موضوع باعث شد تا مدافع استقلال با بقیه اعضای این تیم به امارات نرود. این اتفاق دفعات گذشته برای کولی مربی آبی پوشان و مهدی رحمتی هم رخ داده بود.

البته منتظری بعد از چند ساعت با یک پرواز دیگر راهی کشور امارات شد و در حال حاضر در اردوی استقلال حضور دارد، اما مشخص نیست چرا این اتفاقات مرتب در این تیم تکرار می‌شود و در حالی که معمولا در این سفر‌ها همراهی بازیکنان برای یک تیم مهم است باز هم شاهد چنین اشتباهاتی از سوی مسئولان اجرایی این باشگاه هستیم.همچنین فرشید باقری که روز گذشته مجوز حضور در اردوی استقلال را گرفت با پرواز ساعت ۸ صبح امروز راهی ابوظبی شد تا در اردوی این تیم حضور پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 1 اردیبهشت 98، کد مطلب: 893426: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین