پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران درباره مورد اتهام فردی اخیرا بازداشت شده در حوزه گردشگری، گفت: اتهام معاون سابق این اداره کل، در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فعالیت‌های دفاتر خدمات مسافری است.این در حالی است که مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود: بر حسب ظاهر، وضعیت ایشان (فرد بازداشتی) در حال حاضر در مرحله تفهیم اتهام قرار گرفته و حتی از شرایط نامبرده نیز بی‌خبر هستیم؛ چرا که در این باره، هنوز هیچ اطلاعاتی به ما منعکس نشده است.

شعار سال: دلاور بزرگ‌نیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در گفت‌وگو با اسکان نيوز اظهار کرد: اگرچه گمانه‌زنی‌های مختلفی در این باره مطرح است اما با روشن شدن تدریجی جزئیات و با مجوز مراجع ذی‌صلاح، مراتب حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

این در حالی است که مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود: بر حسب ظاهر، وضعیت ایشان (فرد بازداشتی) در حال حاضر در مرحله تفهیم اتهام قرار گرفته و حتی از شرایط نامبرده نیز بی‌خبر هستیم؛ چرا که در این باره، هنوز هیچ اطلاعاتی به ما منعکس نشده است.

از سوی دیگر، این مقام ارشد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اظهار کرد: فرد بازداشت شده، پیش از این و به دلایلی، از سمت خود استعفا داده بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان نیوز تاریخ انتشار 3 اردیبهشت 98، کد خبر: 19028، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین