پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: در مورد ادامه فعالیت بنی‌تمیم به عنوان سرپرست و یا تعیین سرپرست جدید برای فدراسیون کشتی تا زمان انتخابات، مجمع تصمیم می‌گیرد.
شعارسال: پس از اینکه رسول خادم برای دومین بار استعفا داد، حمید بنی‌تمیم در آبان سال گذشته به‌عنوان سرپرست فدراسیون کشتی انتخاب شد دوره سرپرستی در فدراسیون‌های ورزشی بین سه الی ۶ ماه است. بنی‌تمیم که ۱۵ آبان برای سرپرستی فدراسیون کشتی انتخاب شده بود، دوره ۶ ماهه‌اش ۱۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد. با توجه به اینکه او علاوه بر سرپرستی فدراسیون کشتی، یکی از نامزدهای انتخابات این فدراسیون است، چندی پیش وزارت ورزش و جوانان هم در جلسه‌ای که با رئیس کمیته ملی المپیک و بنی‌تمیم داشتند به او اعلام کردند که از بین سرپرستی فدراسیون یا حضور در انتخابات یک گزینه را انتخاب کند.

مسعود ریاضی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره ادامه یا تمدید سرپرستی بنی‌تمیم در فدراسیون کشتی گفت: فصل‌الخطاب تمام این صحبت‌ها اساسنامه مجمع فدراسیون کشتی است. تعیین سرپرست جدید یا تمدید سرپرست فعلی برعهده اعضای مجمع فدراسیون است و آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

عضو مجمع فدراسیون کشتی اظهار کرد: این نکته کاملاً منطقی است که کسی که به‌عنوان سرپرست در فدراسیون مشغول به کار است نباید در انتخابات هم حضور داشته باشد چرا که نامزد باید بی‌طرف باشد اما این موضوع هم در اساسنامه فدراسیون کشتی مطرح نشده است و به همین خاطر بوده که بنی‌تمیم با وجود اینکه سرپرستی فدراسیون را برعهده داشته، توانسته در انتخابات هم شرکت کند.

ریاضی در پاسخ به اینکه وضعیت بنی‌تمیم تا چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار کرد: در آن زمانی که بنی‌تمیم به‌عنوان سرپرست انتخاب شد، یک رأی‌گیری به‌صورت غیابی انجام شد به این معنی که رؤسای هیئت‌ها نامه‌ای نوشتند و در آن اعلام کردند که نظرشان سرپرستی بنی‌تمیم در فدراسیون کشتی است. بنابراین فکر می‌کنم برای ادامه یا تغییر سرپرست مانند شیوه قبل، اعضای مجمع به‌صورت غیابی رأی‌گیری کنند و نظر نهایی‌ خود را اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش به عنوان عضو مجمع بر ادامه سرپرستی بنی‌تمیم است یا تمدید سرپرستی او، گفت: من نمی‌توانم در این خصوص فعلاً نظری بدهم، در هر حال نظر مجمع در اولویت است و آنها هر تصمیمی بگیرند باید به آن عمل کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 375513 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
تو این لحظات مهم که نباید این تصمیمات گرفته بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین