پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۰۳۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
در پی انتشار گزارشی در روزنامه فرهیختگان درباره خروج تدریجی دو شرکت کره‌ای از بازار ایران، روابط عمومی سامسونگ ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر خروج این شرکت از ایران، اعلام کرد: سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‌ها، فناوری‌ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است.

شعارسال: در پی انتشار گزارشی در روزنامه فرهیختگان درباره خروج تدریجی دو شرکت کره‌ای از بازار ایران، روابط عمومی سامسونگ ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر خروج این شرکت از ایران، اعلام کرد: سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‌ها، فناوری‌ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است.

در پی انتشار گزارشی در روزنامه فرهیختگان درباره خروج تدریجی دو شرکت کره‌ای از بازار ایران، روابط عمومی سامسونگ جوابیه‌ای منتشر کرد.

روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر خروج این شرکت از ایران، اعلام می‌کند: «سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‌ها، فناوری‌ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است.

با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‏‌مان فراهم کنیم».


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار : 4اردیبهشت 1398 ، کدخبر:472787 www.entekhab.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین