پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
وزیر ارتباطات: پوسته‌های فارسی تلگرام مثل "تلگرام طلایی"، هاتگرام و ... فاقد امنیت هستند.آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: در دی۹۶ گفتیم «همه» پوسته‌های فارسی تلگرام فاقد امنیت هستند و البته بر اساس جمع‌بندی مرکزملی فضای‌مجازی عمل کردیم.

شعار سال: پس از فیلتر تلگرام، پوسته‌های فارسی مانند "تلگرام طلایی" و "هاتگرام" منتشر شدند. آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر خود از غیرفعال شدن پوسته‌های فارسی تلگرام طلایی و هاتگرام خبر داد.

آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: در دی۹۶ گفتیم «همه» پوسته‌های فارسی تلگرام فاقد امنیت هستند و البته بر اساس جمع‌بندی مرکزملی فضای‌مجازی عمل کردیم.

وی افزود: اکنون ۱۲۷پوسته غیررسمی در کشور وجود دارد. با حذف دوتا از آن‌ها باید دید مدعیان داخلی و خارجی از بقیه و محل تامین بودجه آن‌ها خواهند گفت: یا روزه سکوت خواهند گرفت؟

این در حالی است که سال قبل زمانی که این پوسته‌ها منتشر شدند، تلگرام در اطلاعیه‌ای گفته بود که "تلگرام طلایی" و هاتگرام و سایر پوسته ها امنیت ندارند و مورد تایید تلگرام نیستند.

روز گذشته نیز گوگل در مورد استفاده از این پوسته‌ها مثل "تلگرام طلایی" و هاتگرام به کاربران هشدار داده بود.

همچنین روز چهار شنبه رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کیش (فتا) هشدار داد: اپلیکیشن هایی که از فیلترینگ عبورمی کنند همانند تلگرام طلایی و تلگرام X دوست یابی و همسریابی، آلوده به بد افزار و یا نرم افزار های جاسوسی بوده و به محض نصب شدن روی تلفن همراه، اقدام به ارسال اطلاعات به مقصد از پیش تعیین شده می کنند.

سرهنگ 'محمدرضا رضایی' عصر چهارشنبه در برنامه آموزش همگانی ویژه کیشوندان افزود: استفاده از اپلیکیشن های عبور از فیلترینگ عواقب خطرناکی دارد٬ زیرا اساس کار این نرم افزارها سوء استفاده از اطلاعات خصوصی کاربران است.

وی به شرکت کنندگان در این برنامه توصیه کرد: هنگام نیاز به هر نرم افزار، آن را حتما از منبع اصلی دانلود کنند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: کیشوندان در خریدهای اینترنتی باید دقت کرده و قبل از دیدن حضوری کالا، از واریز هرگونه وجه خود داری کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو تاریخ انتشار6اردیبهشت 98، کد خبر: 397421، www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
1
از همون اولشم هیچ کس نباید تلگرام اصلی رو پاک میکرد معلوم که بعد یه مدتی این تلگرامای فیک از کار میفته بازم می ارزه با فیلترشکن همش استفاده کنی ولی خود تلگرام اصل باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین