پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
بسیاری از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که از دانشگاه انصراف داده‌اند، درباره حق تحصیل مجدد سوالاتی دارند که در ادامه پاسخ خواهیم داد.
شعارسال: مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، مشمولان وظیفه طی مدت تحصیل خود، از دیپلم تا دکتری صرفا یکبار می‌توانند از تحصیل انصراف و مجددا با پذیرفته شدن در دانشگاه بنا به شرایطی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ادامه تحصیل دهند.

این شرایط عبارتند از: عدم گذشت بیش از یک سال از تاریخ انصراف (برای دارندگان برگ اعزام بدون غیبت اولیه و مشمولان وظیفه فاقد غیبت یا مشمولان معافیت موقت بدون غیبت، گذشت بیش از یک سال از تاریخ انصراف قبلی با رعایت سایر شرایط قانونی بلامانع است)، انصراف قبل از اتمام سنوات تحصیلی مصوب باشد و در سنوات ارفاقی نباشد.

همچنین انصراف از تحصیل در مقطع، با اخذ مدرک تحصیلی پایین‌تر نباشد، به عنوان مثال: انصراف از کارشناسی پیوسته با اخذ مدرک کاردانی نباشد، مگر اینکه مدرک اخذ شده در سنوات مجاز تحصیل همان مقطع، یعنی مقطع پایین‌تر به مشمول تعلق گرفته باشد که در این صورت در حکم فارغ التحصیل محسوب شده و ادامه تحصیل وی بلامانع است.

گفتنی است؛ مقطع جدید تحصیلی فرد نباید تکراری باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از وب سایت آی استخدام ، تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: _ ، www.e-estekhdam.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین