پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اجرای طرح های امنیت اخلاقی و اجتماعی با قوت برابر سنوات گذشته اجرا خواهد شد، گفت: بنا به درخواست مردم برای آرامش و امنیت بیشتر درصددیم این طرح ها را تشدید کنیم.

شعار سال: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، در حاشیه گردهمایی پیشکسوتان فداکار نیروی انتظامی، اظهار داشت: پیشکسوتان و معلولان خدمتی یکی از سرمایه های با ارزش برای نیروی انتظامی هستند و در صددیم با تلاش هر چه بیشتر بتوانیم خدماتی درخور شأن این عزیزان که خالصانه برای کشور ایثارگری کرده اند، انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اجرای طرح های امنیت اخلاقی و اجتماعی با قوت برابر سنوات گذشته اجرا خواهد شد، گفت: بنا به درخواست مردم برای آرامش و امنیت بیشتر درصددیم این طرح ها را تشدید و امیدواریم رضایت مردم را دربر داشته باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به حضور نیروی انتظامی از دقایق اولیه در مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با دو مأموریت، ایجاد امنیت در مناطق سیل زده و امدادرسانی در این مناطق حضور پیدا کرد، انصافا همکارانم در این میدان نیز جهادگونه ظاهر شدند و توانستند کمک حال هموطنانمان باشند.

وی خاطر نشان کرد: وقوع سیل در برخی استان ها همزمان با اجرای طرح های نوروزی پلیس بود که همکارانم با تمام توان سعی کردند با همان آمادگی که در طرح های نوروزی داشتند، در خدمت مردم باشند.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با امنیت در شهر مقدس مشهد، گفت: این شهر مورد توجه خیل عظیم عاشقان از سراسر کشور و جهان قرار دارد و فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تمام توان در جهت تأمین امنیت آن گام بر می دارد و در موارد خاصی در صورت نیاز نیرو به این شهر اعزام می شود که خوشبختانه رضایت مندی مطلوبی در این استان در این رابطه کسب شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 6اردیبهشت 98، کد خبر: 13980206000193، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
اجرای این امنیت اخلاقی آیا نباید اخلاقی انجام بشه نه با کتک زدن وونای مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین