پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
ویدیویی از شهرزاد میرقلی خان منتشر شده که در آن اسناد محرمانه را به همراه سرافراز رئیس صداوسیما در اختیار دارد.

شعارسال: ویدیویی از شهرزاد میرقلی خان منتشر شده که در آن اسناد محرمانه را به همراه سرافراز رئیس صداوسیما در اختیار دارد. 

در این ویدئو محمدسرافراز رئیس سابق صداوسیما را نشان می‌دهد که اسنادی را در اختیار شهرزاد میرقلی‌خان می‌گذارد. شهرزاد میرقلی خان، شهروند ایرانی است که به اتهام دست داشتن در صدور غیرقانونی تجهیزات نظامی از جمله ۳۰۰۰ دوربین دید در شب در سال ۲۰۰۷ در آمریکا بازداشت شد. او در ۷ اوت ۲۰۱۲ از زندانی در ایالات متحدهٔ آمریکا آزاد شد.

میرقلی خان پس از بازگشت به ایران به عنوان مدیر روابط بین‌الملل پرس تی وی منصوب شد. پس از انتصاب محمد سرافراز به‌عنوان رئیس سازمان صدا و سیما، وی، میرقلی خان را به‌عنوان بازرس ویژه خود منصوب کرد. این ویدئو توسط یاشار سلطانی منتشر شده است.


تعداد بازدید : 304

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری قطره،تاریخ انتشار : 6اردیبهشت 98، کد خبر:47065285 www.ghatreh.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین