پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
سال گذشته رییس پلیس راهور تهران تاکید کرد که پلیس باید در مراحل صدور مجوز پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر حضور داشته و موارد ترافیکی پروژه ها را بررسی کند. با وجود غفلت صورت گرفته در خصوص مشورت با پلیس راهور،قرار بر آن شد که وضعیت مهندسی این پروژه خاص، بشکل ویژه مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات احتمالی و مهندسی های لازم در خصوص آن صورت گیرد.متاسفانه با وجود گذشت حدود 40 روز از سال جدید، اطلاع رسانی لازم در این خصوص به شهروندان صورت نپذیرفته و شائبه های مسئله دار بودن وضعیت ترافیکی پروژه ایران مال ، مطرح گردیده است. امیدواریم روابط عمومی پلیس راهور یا ایران مال ، توضیحات لازم در این باره را برای رسانه و افکار عمومی ، بیان دارند.
شعار سال : سال گذشته رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا عنوان نمودندکه پلیس باید در مراحل صدور مجوز پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر حضور داشته تا بتواند موارد ترافیکی پروژه ها را بررسی کند. سردار محمدرضا مهماندار درباره اینکه آیا با افتتاح پروژه ایران‌مال، بار ترافیکی غرب تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، گفت: ما یک مساله‌ای داریم و آن را به تمام دستگاه‌های مسئول نیز اعلام کرده و خواستیم که وقتی می‌خواهند یک پروژه عمرانی بزرگ نظیر مجتمع‌های تجاری بزرگ و... را احداث کنند، پلیس راهور نیز در جلسات کمیسیون بررسی و صدور مجوز حضور داشته باشد تا پس از احداث آن پروژه مشکلات ترافیکی به حداقل برسد. وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز پلیس نسبت به این موارد بی‌توجه نیست، گفت: در حال حاضر نیز ما داوطلبانه به این پروژه‌ها می‌رویم و با مسئولان آنها جلسه می‌گذاریم و به دنبال این هستیم تا راهکارهایی را اجرا کنیم که افزایشی در حجم ترافیک اعمال نشود.مهماندار در مصاحبه خود با خبرگزاری، بیان داشته بود که، در مورد پروژه ایران مال به همکارانم  ابلاغ کردم که حتما بروند و با مسئولان آن جلسه بگذارند تا راهکارهایی را پیدا و ارائه کنند. به گونه ای که شاهد کمترین مشکلات در ترافیک منطقه غرب تهران باشیم.


با توجه با اظهارات رئیس پلیس راهور تهران و با گذشت نزدیک به دو ماه از مصاحبه فوق ، این سوال پیش می آید آیا اقدامات و نظارت های لازم در زمینه اثرگذاری پروژه ایران مال بر وضعیت ترافیکی غرب تهران، صورت گرفته است یا خیر؟پیامدهای پیگیری ها و جلسات پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ با مدیران این پروژه به کجا رسیده است ؟ سوالی است که برای بسیاری از شهروندان مورد ابهام بوده و ضرورت پاسخگویی دارد .


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین