پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: یکی از نکات مهمی که ما به آن توجه داریم بحث گردشگری سلامت است و به همین منظور یک بیمارستان مجهز در کرمانشاه در حال ساخت است.
شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: یکی از نکات مهمی که ما به آن توجه داریم بحث گردشگری سلامت است و به همین منظور یک بیمارستان مجهز در کرمانشاه در حال ساخت است.

امید قادری گفت: توجه به بحث گردشگری از نظر ارزآوری و ایجاد اشتغال بسیار پراهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه ساخت مرکز گردشگری سلامت می‌تواند گردشگران زیادی را به این استان راهی کند ادامه داد: امید داریم که تسهیلات موردنیاز به این پروژه اختصاص پیدا کند و بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را به پایان برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: این بیمارستان با هدف گردشگری سلامت راه‌اندازی می‌شود و در طراحی آن هتل، صرافی و فروشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی در نظر گرفته‌ شده است و بنا دارد توریسم درمانی را در کشور گسترش دهد.

قادری افزود: در صورت تأمین اعتبارات این پروژه گردشگری تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد و تاکنون پیش از ۲۲ میلیارد تومان نیز برای ۶۰ درصد کار هزینه شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1398، کدخبر: 376860 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین