سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
درحالی‌که یکی از راه‌های عمده کسب درآمد در فوتبال حرفه‌ای استفاده از تبلیغات محیطی است، سازمان لیگ فوتبال ایران در سال‌های اخیر در این خصوص بسیار منفعلانه عمل کرده و نتوانسته حق باشگاه‌ها را بگیرد. در همین رابطه قراردادهای متعددی با شرکت‌های تبلیغاتی به امضا رسیده که این سازمان موفق به وصول کامل مطالبات نشده است.

شعار سال: صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: «به محض اینکه شرکت کانون ایران نوین به تعهداتش عمل نکرد، از این شرکت شکایت کردیم و چک‌های آنها را برگشت زدیم. درخواست توقیف اموال را هم از دادگاه داشته‌ایم که خردادماه دادگاه مربوط به این پرونده برگزار خواهد شد. طبق توافقات صورت گرفته ۱۷ میلیارد از این شرکت می‌خواهیم. البته شرکت نگاه‌‌پردازان امین سیمای کیش دیگر شرکتی بوده که به تعهدات خود عمل نکرده است! هفته گذشته نامه‌ای به حراست فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا آنها از نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست کنند به پرونده این شرکت ورود کنند. اکنون ۵۰ میلیارد پول باشگاه‌ها دست این شرکت است که با این پول برای خودش دادوستد می‌کند!» درحال‌حاضر سازمان لیگ از سه شرکت کانون ایران نوین، فناپ و نگاه پردازان امین سیمای کیش مبالغی طلب دارد که درصورت وصول، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پول بین باشگاه‌های لیگ برتری تقسیم می‌شود. رقمی که می‌تواند مشکلات زیادی را از میان بردارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ انتشار 8 اردیبهشت 98، کد خبر: 3519426، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین