پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
حدود ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه روبروی حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، سرنشینان یک خودرو ۲۰۶ با سلاح به حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» روحانی ۴۶ ساله تیراندازی کردند و او را به قتل رساندند.

شعارسال: ظهر روز شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه جاری یک روحانی حدوداً ۴۵ ساله در نزدیکی درب ورودی حوزه علمیه همدان مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت و کشته شد.

روایت شاهدان عینی از جزئیات قتل روحانی همدانی

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی حادثه زمانی وقتی مصطفی قاسمی (مقتول) از حوزه علمیه خارج شد از پشت به ضرب دو گلوله توسط ضارب به قتل می‌رسد.

ضاربان دو نفر با لباس پلنگی و شبه نظامی بوده‌اند که سوار بر خودروی ۲۰۶ بوده چند بار خیابان شهدا را دور می‌زند و چند بار هم در اطراف کوچه قدم می‌زند به نظر می‌رسد که منتظر یک نفر بوده است، وقتی این روحانی از حوزه علمیه خارج می‌شود او را به اسم صدا کرده و عنوان می‌کند «شما آقای قاسمی هستید؟» وقتی این روحانی عنوان می‌کند که خودش است، به سمتش شلیک می‌کند و متواری می‌شود.

مقتول کیست؟

«مصطفی قاسمی» امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و چندی پیش هم در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسؤول کتابخانه فعالیت می‌کرد. ضارب و مضروب هر دو ساکن یک منطقه بودند.

همین موضوع شاید وجود انگیزه شخصی را قوت بخشد، هر چند مراجع رسمی هنوز این مورد را تایید نکرده‌اند.

قاتل کیست؟

بهروز حاجیلو (قاتل) در منطقه قاسم‌آباد همدان زندگی می‌کند و به گفته برخی از طرفداران «وحید مرادی» از اراذل و اوباش معروف همدان است که سال گذشته کشته شد؛ این فرد پیش از این عکس‌ها و فیلم‌هایی با انواع سلاح‌های گرم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود.

حاجیلو بعد از ارتکاب قتل مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند و به قتل اعتراف می‌کند، بعد از وقوع قتل و شناسایی قاتل پلیس بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر می‌شود و برادر قاتل را دستگیر می‌کند چرا که خودرویی که از آن در جریان وقوع قتل استفاده شده متعلق به برادر قاتل بوده است.

بهروز حاجیلو در کنار شرور معروف وحید مرادی

نحوه هلاکت بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی

سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح یک‌شنبه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه قاتل روحانی ۴۶ ساله ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از مناطق حاشیه شهر، به دام افتاد.

همه نقاطی که امکان داشت مجرم در آن پنهان شود تحت نظر پلیس قرار گرفت و سرانجام قاتل ساعت ۴ بامداد در یک درگیری مسلحانه در مخفیگاه خود به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با بیان این‌که عملیات دستگیری مجرم بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید، یادآور شد: در این درگیری مسلحانه دو تن از مأموران دچار جراحت سطحی شدند که خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و جراحت‌شان سطحی است.

تصویر به هلاکت رسیدن قاتل روحانی همدانی

واکنش‌ها به قتل روحانی همدانی

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قتل یک طلبه جوان که روز گذشته در استان همدان رخ داد، بیان کرد: یک جنایت وحشیانه و غیر انسانی رخ داده است ما باید پلیس را در امر امنیت در فضای مجازی، یاری کنیم.

عبدالله رمضان‌زاده سخنگویی دولت اصلاحات در واکنش به قتل روحانی همدانی در توئیتر خود نوشت: حادثه دیروز همدان نشان می‌دهد پلیس در تشخیص اولویت‌های امنیتی کشور به خطا رفته است.

آنقدر حواسشان به افتادن روسری خانم‌ها در داخل اتومبیل پرت شده است که تهدید علنی مسلحانه یک شرور را در دو سال اخیر ندیده‌اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 8اردیبهشت1398 ، کدخبر: 397600: www.fararu.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین