پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
به کمک تایم لپس ویدیویی گوگل ارث کاربران می توانند تغییرات ۳۵ سال گذشته بخش های مختلف زمین را ببینند و حالا با توجه به تاییدیه کمپانی ساکن در ماونتن ویو، از امروز دارندگان تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز قابلیت استفاده از این ویژگی را دارند. البته ظاهرا روی همه مرورگرها نمی توان تایم لپس ویدیویی گوگل ارث را دید.

شعارسال: به کمک تایم لپس ویدیویی گوگل ارث کاربران می توانند تغییرات ۳۵ سال گذشته بخش های مختلف زمین را ببینند و حالا با توجه به تاییدیه کمپانی ساکن در ماونتن ویو، از امروز دارندگان تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز قابلیت استفاده از این ویژگی را دارند. البته ظاهرا روی همه مرورگرها نمی توان تایم لپس ویدیویی گوگل ارث را دید.

بعضی از مرورگرها قابلیت پخش خودکار ویدیوها را غیرفعال کرده اند و نکته اینجاست تایم لپس گوگل ارث از این ویژگی استفاده می کند. با این حال گوگل و فایرفاکس اخیرا تغییراتی در این سیاست داده اند و مرورگرهایشان از ویدیوهای خودکار بدون صدا پشتیبانی می کنند. به همین خاطر هم گوگل توانسته پشتیبانی از تایم لپس را به موبایل ها بیاورد.

نمایی از تایم لپس گوگل ارث

اما حضور تایم لپس ویدیویی روی گوشی ها و تبلت ها تنها ویژگی آپدیت جدید سرویس گوگل نیست و در کنار آن دو تغییر دیگر را نیز شاهد هستیم. یکی اینکه به تایم لپس دو سال جدید اضافه شده و کاربران از این به بعد می توانند تغییرات زمین را از سال ۱۹۸۴ تا ۲۰۱۸ ببینند. همچنین گوگل متریال دیزاین جدیدی برای تایم لپس موبایل در نظر گرفته تا این بخش کاربرپسندانه تر بشود.

در این طراحی جدید خط ها و منطقه ها دیگر آن شلوغی گذشته را ندارد و کاربران راحت تر می توانند در دیتابیس تایم لپس گوگل ارث جستجو کنند. همچنین یک دکمه Maps Mode اضافه شده که با کلیک روی آن، کاربران موبایل مستقیما به نقشه گوگل (Google Maps) رفته و منطقه مورد نظرشان را از درون دیگر برنامه گوگل می بینند.




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تی نیوز، تاریخ انتشار:6 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:7091131160966 www.tnews.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین