پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: رشد اقتصادی تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که کارافرین از جیب خود هزینه کند.

شعارسال: معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: رشد اقتصادی تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که کارافرین از جیب خود هزینه کند.

 سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح فاز اول مرکز نوآوری دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران که عصر امروز در دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تهران یک دانشگاه پیش رو است و در حوزه نوآوری همواره نگاه جدیدی داشته است.

ستاری گفت: طی ۵ سال فعالیت در معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دو نکته را به خوبی دریافته ام، پژوهشی که با بخش خصوصی همکاری نکند صاحب محصول نخواهد شد درواقع اگر بخش خصوصی روی پژوهش‌ها سرمایه گذاری نکند صاحب محصول نخواهند بود. باید ساختار‌هایی درست کنیم که بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در پژوهش باشد و معتقدم حذف بخش خصوصی در پژوهش منجر به این می‌شود که ما هیچ محصول نوآورانه نداشته باشیم.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی در سایر کشور‌ها نیز گفت: هیچ کشوری بیش از یک دوم از GDP را سرمایه گذاری نمی‌کند و بقیه این سرمایه از بخش خصوصی تامین می‌شود و ما نیز باید در این خصوص نگاه جدیدی داشته باشیم.

به گفته وی، رشد اقتصادی از کارآفرینی‌ای شکل می‌گیرد که از جیب خود هزینه کند و هیچ وقت هزینه‌های دولتی موجب رشد اقتصادی نمی‌شود.

ستاری در پایان عنوان کرد: معاونت علمی تمام تلاش خود را می‌کند تا از طرح‌ها و ایده‌های جدیدی که در مرکز نوآوری دانشگاه تهران ارایه می‌شود حمایت کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:8 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:760355 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین