پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
چهارم اردیبهشت‌ماه بود که هیئت وزیران شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران را به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با نرخ تضمینی موظف کرد و قیمت گندم برای مصارف صنعتی ۱۸۵۰ تومان تعیین شد.

شعارسال: چهارم اردیبهشت‌ماه بود که هیئت وزیران شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران را به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با نرخ تضمینی موظف کرد و قیمت گندم برای مصارف صنعتی ۱۸۵۰ تومان تعیین شد. این تصمیم به افزایش قیمت تمام‌شده محصولاتی منجر شد که گندم ماده اولیه آن‌هاست.

در همین راستا معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با کارخانجات صحبت کردیم تا با موجودی قبل ماکارونی را تولید و در اختیار شبکه توزیع قرار دهند. پیش‌بینی می‌شود بین ١۵٠ تا ٢٠٠ هزار بسته ماکارونی هفتصدگرمی از این بخش تحویل گرفته و در اختیار شبکه توزیع قرار داده شود. به گزارش ایسنا (منطقه خراسان) علی غفوری‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه چهار روز اخیر سهمیه‌ای دوازده‌هزارتنی برای شکر تخصیص یافته که ١۶٠٠ تن برای مصرف خانوار و ١٠ هزار و ۴٠٠ تن برای صنف و صنعت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در چند روز گذشته کمیته توزیع برگزار شد که امروز آخرین جلسه آن بود. توزیع برای شهرستان‌ها آغاز شده و تقریبا ٢٣٠٠ تن شکر به شهرستان، ٢٢٢۵ تن به ٣ اتحادیه نبات و آب‌نبات، قنادان و آب‌میوه و ۶۵٠٠ تن برای صنعت و کارخانجات مختلف در نظر گرفته شده است. معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص برنج بیان کرد: امروز شرکت غله در جلسه تنطیم بازار، ٢٢٠٠ تن برنج هندی را در اختیار قرار داده که قیمت توزیع آن درب انبار برای هر کیلو ٧٠٠٠ تومان است.

غفوری‌مقدم خاطرنشان کرد: علت افزایش قیمت ماکارونی افزایش قیمت گندم صنف صنعت است. در این باره با کارخانجات صحبت کردیم تا با موجودی قبل ماکارونی را تولید کنند و در اختیار شبکه توزیع قرار دهند. پیش‌بینی می‌شود بین ١۵٠ تا ٢٠٠ هزار بسته ماکارونی هفتصدگرمی از این بخش تحویل گرفته و در اختیار شبکه توزیع قرار داده شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری شهرآرا آنلاین ،تاریخ انتشار: اردیبهشت1398،کدخبر97644:www.shahraraonline.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
واقعا بر این دولت باید تاسف خورد که قیمت همه جی داره نجومی میشه و کاری هم نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین