پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
شرکت سازوکار ویژه تجارت و تأمین مالی ایران و اروپا ثبت گردید و اعضای هیأت مدیره آن مشخص شد. در این بین، یک نام آشنا به چشم می‎خورد که پرده از برخی خرید و فروش‎ها برمی‎دارد.
شعار سال: شرکت سهامی ‎خاص سازوکار ویژه تجارت و تأمین مالی ایران و اروپا موسوم به «اینستکس» به ثبت رسید و مدیرعامل و رییس هیئت مدیره آن نیز انتخاب گردید.

به صورت کوتاه در خصوص این سازوکار می‎توان گفت که به نوعی ابزار و زیرساخت SPV محسوب می‌شود؛ ولی به اشتباه برخی «اینستکس» را تکمیل روند SPV می‎دانند. «INSTEX» که به معنای ابزار حمایت از مبادلات تجاری است، یک نوع سازوکار پرداختی است که شرکت‌های اروپایی می‎توانند بدون قرار گرفتن در معرض تحریم‌های آمریکا، با ایران تجارت کنند.

اما آنچه که می‎تواند بیش از هر چیز برای سرمایه‎گذاران در بازار سرمایه جالب توجه باشد، حضور «بانک پاسارگاد» در این سازوکار است.

علت صف حقوقی‎ها برای خرید نماد بانک پاسارگاد

علت صف حقوقی‎ها برای خرید نماد بانک پاسارگاد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد برتر، تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 98، کدخبر: - ، www.eghtesadbartar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
درست تشخیص دادند. این سهام می تونه خیلی خوب رشد کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین