پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
معاون بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: باید توجه داشت برجام مانند تیغی دو لبه است و باید این شرایط را مدیریت کرد تا واردات به شکل بی‌رویه افزایش پیدا نکند.


شعارسال : به گزارش خبرگزاري از اصفهان، محمد مجیری امشب در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه صنعت و اولین نمایشگاه تخصصی ابزار آلات، خدمات و نظافت صنعتی اظهار کرد: به طور قطع شرکت‌های تولیدی و صنعتی می‌توانند با حضور در نمایشگاه‌ها محصولات و توانمندی‌های خود را عرضه کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرکت نمایشگاه‌ها در این زمینه همکاری خوبی با صنعتگران دارد، چند سال اخیر سال‌های سختی بود که بر صنعت و تولید کشور گذشت و فشار زیادی به فعالان تولیدی کشور وارد شد.

معاون بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: متاسفانه تولیدات در انبارها هستند و بازار فروشی وجود ندارد، بازدیدی از واحدهای سنگبری داشتیم و متاسفانه شاهد این بودیم که تمامی این واحدها با مشکل در فروش محصولات خود روبه‌رو هستند.

وی گفت: حل این مشکلات در افزایش صادرات محصولات تولیدی است، نیاز است شرکت‌های مدیریت صادرات راه اندازی شوند تا به طور تخصصی روی موضوع صادرات در حوزه‌های گوناگون فعالیت کنند.

مجیری تاکید کرد: آینده خوبی برای تولید می‌توان پیش‌بینی کرد، هر هفته تعدادی هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف به استان اصفهان وارد می‌شوند و خواستار افزایش روابط اقتصادی هستند، باید توجه داشت برجام مانند تیغی دو لبه است و باید این شرایط را مدیریت کرد تا واردات به شکل بی‌رویه افزایش پیدا نکند.

معاون بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر حدود دو هزار واحد فرآوری سنگ در استان وجود دارد که بهره‌وری لازم را ندارند و برای حل این مشکل باید تکنولوژی‌های روز وارد تولید شود.

وی گفت: همانند همین مشکل را در صنعت نساجی نیز داریم، دو روز در هفته در جلساتی به بررسی مشکلات جامعه صنعت و تولید می‌پردازیم، البته باید توجه داشت نسخه‌ای که دولت به تنهایی برای صنعت بپیچد به طور قطع دردی را دوا نمی‌کند و برای حل مشکلات نیاز به ورود بخش خصوصی و اعمال نظرات آنان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار سه شنبه 05 آبان 1394 ، کد مطلب : : 13940805001752 : www.farsnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین