پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱
رئیس شورای عالی استانها گفت: شفافیت در بودجه دوره پنجم این شورا نسبت به دوره قبل افزایش دارد.
شعارسال: مرتضی الویری روز پنجشنبه در هجدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها افزود: زمان بندی در تصویب بودجه و دقت در ردیف‌های آن در سال 98 از ویژگی‌های شورای پنجم است و شورای پنجم نسبت به دوره‌های گذشته دارای ویژگی و خصوصیاتی متفاوتی است.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: یکی از ویژگی‌های شورای پنجم (استانها) که باعث ارتقا کیفیت و عملکرد این شورا شد بحث زمان بندی است.

الویری افزود: در بحث زمان بندی شاهد بودیم که سال گذشته شورای عالی استان‌ها بودجه را آخر خرداد به تصویب رساند و امروز (12 اردیبهشت) شورای عالی استان‌ها موضوع بودجه را به سرانجام رساند که می‌توان گفت در این مورد یک‌ماه و نیم زودتر نسبت به سال گذشته این موضوع به سرانجام رسید.

وی دومین موردی را که موجب ارتقا کیفیت و عملکرد شورای پنجم(استانها) شد کنکاش جدی در بحث بودجه دانست و گفت: در هیچ مقطعی کنکاش جدی که در شورای پنجم در بحث تصویب بودجه انجام گرفت را شاهد نبودیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این خصوص تصریح کرد: گزارش‌های خوبی در رابطه با ردیف‌های بودجه تهیه شده است. در این گزارش‌ها تمام زوایای پنهان بودجه کاوش شده است و تصویری شفاف‌تر از سال 97 در خصوص بودجه در اختیار اعضای شورا و مردم شریف ایران و اصحاب رسانه قرار گرفته است که می‌توانند در صورت نیاز به بررسی آن بپردازند.

الویری افزود: در بحث تصویب ردیف‌های بودجه جلسه مفصل کمیسیون تلفیق که از 20 نفر اعضای شورای عالی استان‌ها و دیگر افراد تشکیل شده بود اقدامات خوبی صورت گرفت و امروز ماحصل آن در جداول تنظیم شده در اختیار همکاران و کارشناسان قرار گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 83300207 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
شفاف سازی باید در همه نهادها اتفاق بیفته بحث شفاف سازی بحث بسیار مهمیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین