پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
وال استریت ژورنال نوشت: صنایع پتروشیمی ایران، صادرات کالاهای ایران به افغانستان و مبادلات مالی ایران در سنگاپور و مالزی، اهداف دور بعدی تحریم‌ها هستند.در همین راستا یک مقام رسمی دولت به این رسانه آمریکایی گفت: فشارهای جدید سراغ معاملات دلاری جمهوری اسلامی می‌رود تا دسترسی به آن را دشوارتر کند.

شعار سال: یک رسانه آمریکایی از برنامه بعدی دولت ترامپ علیه ایران برای افزایش تحریم ها خبر داد.

این گزارش می افزاید: صنایع پتروشیمی ایران، صادرات کالاهای ایران به افغانستان و مبادلات مالی ایران در سنگاپور و مالزی، اهداف دور بعدی تحریم‌ها هستند.

در همین راستا یک مقام رسمی دولت به این رسانه آمریکایی گفت: فشارهای جدید سراغ معاملات دلاری جمهوری اسلامی می‌رود تا دسترسی به آن را دشوارتر کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ایالات متحده افراد رسمی را در سنگاپور، مالزی و هند مستقر کرده که مراقب باشند هیچ‌گونه اقدامی در دور زدن تحریم‌ها انجام نشود. همچنین شبکه مالی ایالات متحده هم روی فعالیت‌های مالی در سنگاپور، مالزی، امارت متحده عربی و ارمنستان متمرکز خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 13اردیبهشت 98، کد خبر: 474561، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
واقعا امریکا بدنبال چیه وقتی میبینه که ایران تسلیم نمیشه/
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین