پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
ابوترابی گفت: افرادی که مراحل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را تکمیل کرده اند، رسید رایگانی دریافت می کنند که این رسید تا زمان دریافت کارت اعتبار خواهد داشت.
شعار سال : ابوترابی گفت: افرادی که مراحل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را تکمیل کرده اند، رسید رایگانی دریافت می کنند که این رسید تا زمان دریافت کارت اعتبار خواهد داشت.

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند برای افرادی که هنوز دارای کارت ملی قدیمی هستند، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته شده است حدود 10 میلیون نفر فاقد کارت ملی هوشمند هستند که هنوز برای ثبت نام هیچ اقدامی نکرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: طبق جلساتی که برگزار شد، به افرادی که مراحل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را تکمیل کرده اند، رسید رایگانی دریافت می شود که این رسید تا زمان صدور و دریافت کارت ملی هوشمند اعتبار خواهد داشت.

سخنگوی سازمان ثبت احوال ادامه داد: افراد فاقد کارت ملی هوشمند با دریافت این رسید می توانند کارهای اداری و بانکی خود را بدون مشکل انجام دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:13 اردیبهشت1398،کدخبر:www.yjc.ir،6918105
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین