پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
ماه مبارک رمضان به‌عنوان برترین ماه سال از جهت عظمت، شرافت و معنویت شناخته می‌شود. با توجه به این مهم با بهره از حجت‌الاسلام ناصر خلج، کلیپ‌های کوتاهی درباره احکام شرعی ماه مبارک رمضان آماده کرده است. در ادامه احکام مربوط به «روزه قضا» را مشاهده می‌کنید.
شعارسال: ماه مبارک رمضان به‌عنوان برترین ماه سال از جهت عظمت، شرافت و معنویت شناخته می‌شود. خداوند در بخشی از آیه185 سوره بقره درباره ویژگی خاص این ماه می‌فرماید: «شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ؛ رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده برای هدایت بشر و برای راهنمایی و امتیاز حق از باطل»؛‌ وجود چنین ویژگی‌هایی در این ماه مبارک باعث می‌شود ناخودآگاه توجه اهل ایمان به خداوند متعال و نعمات او بیش از گذشته جلب شود؛ لذا تقید به معارف و اخلاقیات و به‌خصوص مسائل شرعی مربوط به ماه مبارک رمضان در این ماه افزایش می‌یابد؛ زیرا میزان مقبولیت روزه ماه مبارک رمضان بستگی به رعایت این مسائل اخلاقی و شرعی دارد.

خبرگزاری تسنیم با توجه به این مهم با بهره از حجت‌الاسلام ناصر خلج، کلیپ‌های کوتاهی درباره احکام شرعی ماه مبارک رمضان آماده کرده است. در ادامه احکام مربوط به «روزه قضا» را مشاهده می‌کنید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار :14 اردیبهشت 98، کد خبر:2003576 www.tasnimnews.com ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین