پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
با نظر خانواده مرحوم هاشمی، عرضه کتاب «اندیشه سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» در نمایشگاه کتاب متوقف شد. این کتاب توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده بود.

شعارسال: با نظر خانواده مرحوم هاشمی، عرضه کتاب «اندیشه سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» در نمایشگاه کتاب متوقف شد. این کتاب توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده بود.

در این گزارش ادعا شده، پس از بازدید خانواده مرحوم آیت الله رفسنجانی از نمایشگاه کتاب و دریافت این اثر، بلافاصله جلوی عرضه کتاب به درخواست خانواده گرفته شد. شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ارشاد هم برای جلوگیری از عرضه کتاب، نامه‌ای به ناشر ارسال کرده است.

این کتاب به قلم حمیدرضا اسماعیلی نوشته شده و در قالب سه فصل به بررسی اندیشه سیاسی هاشمی رفسنجانی در سه برهه تاریخی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دهه ۶۰ و دوران ریاست جمهوری می‌پردازد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار :14 اردیبهشت 98، کد خبر: 1256264،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین