پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۰۶۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: تاکنون هیچ یک از مدیران، فرمانداران و معاونان شان در استان تهران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا نداده‌اند.

شعارسال: شکرالله حسن بیگی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز میان دوره‌ای مجلس خبرگان در دوم اسفند سال جاری، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر امسال آغاز می‌شود و تا ۱۶ همین ماه ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: تاکنون هیچ یک از مدیران، فرمانداران و معاونانشان در این استان برای شرکت در انتخابات استعفا نداده‌اند. از قبل شایعاتی بود که برخی فرمانداران، معاونانشان یا مدیران در استان قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، اما تاکنون استعفا نداده‌اند و این به منزله انصراف آنان است.

بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات در روزهای دهم تا شانزدهم خرداد فرصت دارند تا از سمت‌های خود استعفا دهند. طبق گفته اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که مشمول ماده ۲۹ این قانون هستند، باید حداقل ۶ ماه قبل از تاریخ ثبت‌نام استعفا داده باشند. هنگام ثبت نام از داوطلبان مشمول ماده ۲۹ قانون، صرفاً استعفای مقامات ملاک نیست بلکه پذیرش استعفا از سوی مقام مافوق و عدم اشتغال آنان در آن پست مبنا خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98021608275: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین