پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در ارتباط میان دانشگاه و دولت هنوز مشکل وجود دارد و دانشگاه نتوانسته وظیفه خود را در حل مشکلات ایفا کند.
شعار سال : لطف‌الله فروزنده  اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به موقعیت ژئوپلیتیکی و قدرت منطقه‌ای خود قطعاً توانایی دور زدن شدیدترین تحریم‌های آمریکا را دارد.
وی ادامه داد: کشورمان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و همچنین دنیا به‌ دلیل نیازی که به نفت ما دارد، راه‌های دور زدن تحریم برای ما ممکن است و همه به‌ویژه دولت به این موضوع اعتقاد دارند.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: علاوه‌بر اینکه باید مسیرهای دور زدن تحریم را شناسایی کنیم، نیاز است تا مسئولان و متخصصان در حوزه اقتصادی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند و این مهم هم با تحقق اقتصاد مقاومتی عملی خواهد بود.
فروزنده با بیان اینکه نیازمند استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای هستیم، گفت: ایران امروز می‌تواند روی پای خود بایستد و شرط این ایستادگی انسجام و وحدت داخلی است.
استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به ضرورت همکاری میان دولت و دانشگاه‌ها برای خروج از مشکلات اقتصادی بیان کرد: همکاری میان دانشگاه و دولت باید متقابل باشد و دولت هم بهتر از ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها استفاده کند. همچنین دانشگاه‌ها باید این ظرفیت را در خودشان ایجاد کنند که بتوانند از تئوری به عمل برسند تا دولت بتواند برای حل برخی از مشکلات و مسائل به آن‌ها اعتماد کند و وظایفی را برعهده آن‌ها بگذارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در ارتباط میان دانشگاه با بدنه اجرایی مشکل  وجود دارد و هنوز این مشکل دیده می‌شود و هنوز دانشگاه نتوانسته وظیفه خود را در حل مشکلات ایفا کند. ضمن اینکه ساختار دولت کمتر تمایل به سپردن کار به دانشگاه‌ها دارد.

شعار سال،بااندکی اضافات وتلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1398،کدخبر :ana.ir،379359
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
دولت با همه بخش ها دچار مشکل شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین