پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
معاون سازمان حج و زیارت راه‌اندازی عمره مفرده را منوط به پذیرش شرایط کشورمان دانست و گفت: در صورت مهیا شدن شرایط، عمره مفرده در سال قمری آینده راه‌اندازی خواهد شد.
شعارسال: اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت درباره راه اندازی عمره مفرده در سال جاری و اخبار منتشر شده در این خصوص گفت: مذاکرات برای راه‌اندازی عمره مفرده بعد از حج تمتع ۱۴۴۰ انجام می‌پذیرد که امیدواریم با توافق طرفین و پذیرش شروط جمهوری اسلامی ایران این مهم انجام گیرد.

وی افزود: حمایت‌های کنسولی از عمره‌گزاران کشورمان و توجه به عزت، امنیت و کرامت زائران از جمله شروط اصلی ما محسوب می‌شود که در مذاکرات برای راه‌اندازی عمره مفرده مورد تاکید خواهد بود.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورت توافق طرفین و راه‌اندازی عمره مفرده، اعزام‌ها از سال ۱۴۴۱ هجری قمری آغاز خواهد شد.

رضایی توضیح داد: امیدواریم در سال قمری بعدی، یعنی در ادامه سال ۹۸ هجری شمسی از سرگیری عمره مفرده انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: حدود ۶ میلیون نفر از مردم کشورمان متقاضی عمره مفرده هستند که امیدواریم پس از توافق طرفین زمینه اعزام متقاضیان فراهم شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 13980217000544 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین