پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
سازمان بورس و اوراق بهادار در مرداد ماه سال ۹۶ در نامه ای رسمی نسبت به عدم احراز حداقل امتیاز علمی ولی آذروش برای تصدی سمت مدیریت عاملی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا هشدار داده و خواستار آن شده بود تا به جای وی، فرد واجد شرایطی به منظور بررسی صلاحیت حرفه‌ای او معرفی شود.ولی آذروش از ابتدای اسفند ماه سال ۹۵ بعنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا منصوب شده بود.

شعار سال: سید میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی در اقدامی، ولی آذروش، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا را از سمت خود عزل کرد و به جای او، محمد اسکندری را به این سمت منصوب ساخت.

ولی آذروش از ابتدای اسفند ماه سال ۹۵ بعنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا منصوب شده بود.

گفته می‌شود که یکی از دلایل مهم عزل ولی آذروش از مدیریت عاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا دریافت حقوق نامتعارف ماهیانه ۴۰ میلیون بوده است.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرده است، سازمان بورس و اوراق بهادار در مرداد ماه سال ۹۶ در نامه ای رسمی نسبت به عدم احراز حداقل امتیاز علمی ولی آذروش برای تصدی سمت مدیریت عاملی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا هشدار داده و خواستار آن شده بود تا به جای وی، فرد واجد شرایطی به منظور بررسی صلاحیت حرفه‌ای او معرفی شود.

اما معلوم نیست که چرا از آن زمان تاکنون ولی آذروش در سمت خود ماندگار شده بود.

ولی آذروش از دوستان جمشید تقی زاده مدیرعامل معزول صندوق بازنشستگی کشوری به شمار می‌رفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90 اقتصادی ، تاریخ انتشار 18اردیبهشت 98، کد خبر: 2119696، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین