پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۹
امام جمعه مهریز از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان شاخص‌ترین مسجد بین‌راهی کشور یاد کرد و گفت: این مسجد فاقد برنامه‌ها و تبلیغات فرهنگی مناسب است.

شعارسال: امام جمعه مهریز از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان شاخص‌ترین مسجد بین‌راهی کشور یاد کرد و گفت: این مسجد فاقد برنامه‌ها و تبلیغات فرهنگی مناسب است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی مهریز که با محوریت بررسی مشکلات مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بهادران این شهرستان که در شاهراه مواصلاتی کشور واقع شده و معروف‌ترین و شاخص‌ترین مسجد بین‌راهی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: مسجد ابوالفضل (ع) یک برند برای شهرستان مهریز است.

وی با بیان اینکه این مسجد نمونه‌ای بی نظیر و از مساجد شاخص بین راهی کشور است، افزود: با این وجود این مسجد نتوانسته جایگاه خود را به شکل مقتضی پیدا کند.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: باید نظارت‌های قوی‌تری بر این مساجد در سطح کشور باشد تا افراد سودجو از موقعیت این مساجد به نفع خود استفاده نکنند و یا اگر نفعی می‌برند، خدمت مناسبی نیز به مسافران ارائه کنند.

محی الدینی با بیان اینکه مسجد ابوالفضل (ع) فاقد علائم راهنمایی و رانندگی مناسب و مناسب‌سازی مسیر تردد است، خاطرنشان کرد: در این مسجد در زمینه اقدامات فرهنگی نیز اقدام مناسبی صورت نگرفته به نحوی که علاوه بر بی توجهی به اقامه نماز جماعت در آن، تبلیغات و برنامه‌های فرهنگی نیز در این مسجد بسیار کمرنگ است تا جایی که در برخی موارد مورد تبلیغات سو در فضای مجازی نیز قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مکان‌های مذهبی و تفرجگاه‌های شهرستان مهریز و البته همه نقاط کشور، باید اهمیت بیشتری به اقامه و ترویج نماز اول وقت بدهند و تلاش شود نماز جماعت و اول وقت در مکانی پاکیزه و در بهترین مکان این تفرجگاه‌ها اقامه شود.


ضرورت تأسیس پارکینگ و توجه جدی به بهداشت در مسجد ابوالفضل (ع(

فرماندار مهریز نیز در این نشست با تاکید بر قوی‌تر کردن برنامه‌های فرهنگی به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام مذهبی در مکان‌های شاخص شهرستان از جمله مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، اظهار داشت: تأسیس پارکینگ و اهمیت توجه به بهداشت و سلامت در این مکان‌ها را خواستار شد.

رضا زارع زاده تاکید کرد: برای تحقق این نیازها تعامل همه ادارات به ویژه فرمانداری، نیروی انتظامی، شورای تأمین و در رأس آنها امام جمعه شهرستان مهریز نیاز است.

وی تصریح کرد: مسجد ابوالفضل باید به عنوان یک برند کشوری از همه لحاظ به ویژه معنوی و امنیتی به عنوان یک مجموعه فرهنگی مذهبی در کل کشور شناخته شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار : 18اردیبهشت 98، کد خبر:4611888 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
آموزش تبلیغات فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی در مساجد و مدارس بسیارامر مهمیه مخصوص مساجد بین راهی چرا که مسافران بیشتر در این لحظات به اصول دینی نیاز پیدا خواهند کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین