پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر پرویز یزدان ‌پناه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، منصوب کرد.
شعار سال:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر پرویز یزدان ‌پناه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، منصوب کرد.

 متن این حکم به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر پرویز یزدان پناه؛

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به موجب این ابلاغ، به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و سرافراز باشید.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی".
 

قدردانی از خدمات ریاست پیشین دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد

وزیر بهداشت همچنین در پیامی، از خدمات دکتر اورنگ ایلامی در دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد، قدردانی کرد.

به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

"برادر گرامی جناب آقای دکتر اورنگ ایلامی؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی".

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:19اردیبهشت1398، کدخبر:98021910254،www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین