پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۰۶۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختی‌های کار معلمان در جزیره خارگ گفت: مشکلات معلمان خارگ مرتفع می‌شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در جزیره خارگ اظهار داشت: ماه رمضان به سوی شما آمده است، ماهی که نزد خدا از بهترین ماه‌ها است. ماه رمضان فرصت خوبی برای رسیدن به جایگاه ویژه انسانیت هست.

وی با اشاره به اهمیت بالای علم، افزود: در بحث علم در آموزه‌های دینی تاکید زیادی شده است و در قرآن به قلم قسم یاد کرده است و این ارزش کلام است.

رضایی با بیان اینکه جایگاه رفیع معلم کاملاً مشهود و مشخص است، ادامه داد: در جزیره خارگ بحث فرهنگیان باید متفاوت باشد، سختی بالایی در این جزیره فرهنگیان تحمل می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیداری که شب گذشته با وزیر آموزش و پرورش داشتم مقرر شد بومیان جزیره خارگ به عنوان معلمان حق‌التدریسی در این جزیره مشغول به کار شوند که بیش از ٢٠ نفر با این راهکار وارد بدنه آموزش و پرورش خواهند شد.

خدری با اشاره به اینکه بحث رتبه بندی معلمان در سال جاری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات منابع مالی بودجه امسال با مشکلاتی مواجه هستیم ولی حل مشکلات قشر صبور فرهنگیان را در اولویت خود قرار خواهیم داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 18 اردیبهشت 98، کد مطلب: 4612244: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین