پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
دبیرکل جمعیت هلال احمر از وضعیت انبار‌های امدادی هلال احمر ابراز نگرانی کرد.وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه به هلال احمر کمک خواهند کرد، گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود ۵۰ میلیاردتومان برای شارژ انبار‌ها اختصاص داده است، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان نیز تأمین شده و به زودی این اقلام جبران خواهد شد.

شعار سال: محمودرضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره وضعیت انبار‌های هلال احمر پس از امدادرسانی‌های گسترده در سیل، اظهار کرد: در مورد انبار‌های هلال احمر با توجه به امدادرسانی‌هایی که انجام شد، قطعاً احتیاج به شارژ جدی داریم و در صدد هستیم تا این اقلام را به تدریج تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه به هلال احمر کمک خواهند کرد، گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود ۵۰ میلیاردتومان برای شارژ انبار‌ها اختصاص داده است، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان نیز تأمین شده و به زودی این اقلام جبران خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه برای جایگزینی و تأمین اقلام انبار‌ها به هیچ عنوان از پولی که مردم برای کمک به سیل زدگان داده اند، استفاده نخواهد شد، گفت: همانطور که گفتم این مبالغ را از دیگر محل‌ها و کمک‌های دولت تأمین خواهیم کرد.

پیروی با بیان اینکه کارخانه نساجی هلال احمر برای دوخت چادر‌های امدادی فعالیت خود را گسترش داده است، اظهارکرد: در زمینه دارویی و موادغذایی و نیز اقدامات خود را برای پرکردن انبار‌ها و جایگزین کردن اقلام آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اگر یک حادثه جدی دیگری رخ دهد کمی نگرانی بابت تأمین اقلام امدادی داریم و به همین دلیل نیز اقدامات خود برای شارژ سریع انبار‌ها را آغاز کرده ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 20اردیبهشت 98، کد خبر: 6927812، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین