پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
از توان علمي و سرمايه انساني دانشگاه علم و صنعت مي‌توانيم براي رفع مشکلات اجرايي و صنعتي کشور گام‌هاي تاثيرگذار برداريم.
شعارسال: جبارعلي ذاکري گفت: دانشگاه علم و صنعت در برنامه راهبردي 5 ساله خود ارتباط با صنايع مختلف را پيگيري مي کند و در دو سال اخير ارتباطات گسترده اي با توجه به شرايط موجود در کشور داشته است.

وي با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر نگاه به درون و اقتصاد مقاومتي گفت: در صنايع ما مي توانيم تاثيرگذار باشيم و از توان علمي و سرمايه انساني دانشگاه براي رفع مشکلات اجرايي و صنعتي کشور گام هايي برداريم .

ذاکري تاکيد کرد: يکي از گام هاي دانشگاه علم و صنعت ارتباط با نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران است که اين ارتباط از قبل هم وجود داشته است و حالا نزديک تر شده تا به شناسايي نيازهاي نيروي دريايي بپردازيم و بتوانيم در ارايه خدمات بيشتر تاثيرگذار باشيم .

رييس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: در اين تفاهم نامه علاوه بر موضوع ديزل هاي مرتبط با شناورهاي دريايي در موارد ديگر هم مي توان به نيروي دريايي کمک کنيم و در بعد فني و علمي گام هاي تاثيرگذاري را برداريم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 20190508115729375 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین